Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-05-31, 12:53
  #1
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Senaste fetisch-polaren ja hade ville träna upp mig för att stretcha ut mig så ja kunde ta en fist in i rövhålet. Det blev aldrig så mycket, men jag tränar fortfarande på min dragon dildo varje dag (en dildo lika lång och tjock som min arm). Jag tänker även att ja vill väva in lite giantess dildo fetisch i det här. Även om ja vill knulla mina slynor i röven så vill ja också ha ett stort, saftigt, perky asshole och om ja har gjort det på mig själv så känns det ju skönt och perverst att ge den njutningen till andra. samt att ja vet vart gränserna går.

Vad är era sexuella äventyr kring fisting/bli fistad?
Citera
2023-05-31, 13:10
  #2
Medlem
DayNites avatar
Att fista kräver enorm förberelse och jag är förvånad hur många vanlijkvinnor som njuter av det
Uppvärmning är ett måste, träning, ta det lugnt, använda lite mjukare dildos
tips är värma cocosolja som glider bra
spola analen om det ska analtöjas om du inte gillar dirty anal

Jag har fistat många kvinnor både analt och vaginalt med avslut av fontäner och anala orgasmer

men det tar tid och kvinnan måste känna sig avslappnad
använd alltid handskar, fila dina naglar och sakta träna upp henne att ta sakta, kontrollerat
var väldigt noga med att kommunciera hur känslan är
för djupt? för hårt? och ha koll så det inte börjar blöda
speciellt om du fistar analt, du kan spräcka tarmen och då är det blöjja som gäller
det vill du inte vara med om..
så ta det lugnt!!! om du ger dig in på fistlekar

upplever även att kvinnor som fått barn lättare kan ta fist, även dubbelfist dvs
2 händer i fittan eller samtidigt i fitta och rövhål

hon kommer älska det, happy fisting!
__________________
Senast redigerad av DayNite 2023-05-31 kl. 13:48.
Citera
2023-05-31, 13:40
  #3
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
Att fista kräver enorm förberelse och jag är förvånad hur många vanlijkvinnor som njuter av det
Uppvärmning är ett måste, träning, ta det lugnt, använda lite mjukare dildos
tips är värma cocosolja som glider bra
spola analen om det ska analtöjas om du inte gillar dirty anal

Jag har fistat många kvinnor både analt och vaginalt med avslut av fontäner och anala orgasmer

men det tar tid och kvinnan måste känna sig avslappnad
använd alltid handskar, fila dina naglar och sakta träna upp henne att ta sakta, kontrollerat

upplever även att kvinnor som fått barn lättare kan ta fist, även dubbelfist dvs
2 händer i fittan eller samtidigt i fitta och rövhål

hon kommer älska det, happy fisting!

Det låter helt amazing jag vill hitta en sub/slavinna som gillar det här också! kmr bli zå kuul! sen kanske hon kan få fista mig också! happy fisting indeed!
Citera
2023-05-31, 13:55
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .Hellraiser.
Senaste fetisch-polaren ja hade ville träna upp mig för att stretcha ut mig så ja kunde ta en fist in i rövhålet. Det blev aldrig så mycket, men jag tränar fortfarande på min dragon dildo varje dag (en dildo lika lång och tjock som min arm). Jag tänker även att ja vill väva in lite giantess dildo fetisch i det här. Även om ja vill knulla mina slynor i röven så vill ja också ha ett stort, saftigt, perky asshole och om ja har gjort det på mig själv så känns det ju skönt och perverst att ge den njutningen till andra. samt att ja vet vart gränserna går.

Vad är era sexuella äventyr kring fisting/bli fistad?
Jag vill inte bli fistad, det är ju rätt poppis bland bögarna att fista/bli fistad. Så nej tack.
Citera
2023-05-31, 16:14
  #5
Medlem
webbutvecklarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .Hellraiser.
Senaste fetisch-polaren ja hade ville träna upp mig för att stretcha ut mig så ja kunde ta en fist in i rövhålet. Det blev aldrig så mycket, men jag tränar fortfarande på min dragon dildo varje dag (en dildo lika lång och tjock som min arm). Jag tänker även att ja vill väva in lite giantess dildo fetisch i det här. Även om ja vill knulla mina slynor i röven så vill ja också ha ett stort, saftigt, perky asshole och om ja har gjort det på mig själv så känns det ju skönt och perverst att ge den njutningen till andra. samt att ja vet vart gränserna går.

Vad är era sexuella äventyr kring fisting/bli fistad?
Är det en perhaps "Bad Dragon" dildo du menar, med "dragon dildo"? Fråga mig inte hur jag känner till det märket 😏😂
Citera
2023-05-31, 18:39
  #6
Medlem
Ser inte röven ut som ett babianarsle efter ett tag? Fittorna blir väl inte heller så fina?
Citera
2023-05-31, 22:52
  #7
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buzzerbuzzer
Ser inte röven ut som ett babianarsle efter ett tag? Fittorna blir väl inte heller så fina?
det är det som är sexigt att gapea upp en kvinnas rövhål eller fitta, väldigt sexigt
just när du är där så bryr man sig inte, röven ska fistas ....eller fittan!
kör bara kör!

happy fisting!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback