2023-05-28, 19:35
Medlem
Ute efter en klassisk stilren herrcykel, grna med el som r integrerat p ett stt som gr att utseendet inte bekostas. Finns sdana cyklar? Kollade lite p Stlhsten, som har ett par sdana modeller med navmotor i bakhjulet. Dock har jag hrt att de har halvdan kvalitet
Citera
2023-05-28, 21:13
Medlem
flashmaners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ly2035
Ute efter en klassisk stilren herrcykel, grna med el som r integrerat p ett stt som gr att utseendet inte bekostas. Finns sdana cyklar? Kollade lite p Stlhsten, som har ett par sdana modeller med navmotor i bakhjulet. Dock har jag hrt att de har halvdan kvalitet

Jag har en crescent och passar p att varna fr den. Urusel kvalitet, srskilt med tanke p priset.
Citera
2023-05-28, 22:37
Medlem
The-D-Drumpfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ly2035

Google/bing och typ "klassisk elcykel herr"?

Men lt inte svagt libido f dig att frst att det r smartare med en unisexyckel.

Trafikskrare, "pungskrare", billigare (oftast) mm.
Citera
2023-05-29, 06:47
Medlem
OstermalmWeeknds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashmaner
Jag har en crescent och passar p att varna fr den. Urusel kvalitet, srskilt med tanke p priset.
Nr Gipskatten Ballongkrngarn kpte upp MCB-bolagen och toppade priserna d han visste att Mede klassen vill kpa Premiumdyrt i tron Kvalitutta och Status, s var det rorika en gng svenska fretagets historia all. Skrp in, skrp ut. Svenne Banan fortstter kpa ovetande om metamorrfsen.

Vi sger nej till infantiliserad uni sx cykel som skriker lycra. Vi b-farar, TS fr svrt hitta.

En riktig kvinna, styr mjukt rundad damram med kjolskydd som minner om fender skirts p ett jrn. En riktig man, balanserar p en p ngkrossarklassisk herram. Period.

Vi vrdar och styr vr 1947 Herr Monark hgram, som vore det den sista velocipeden.
Citera
2023-05-29, 06:51
Medlem
Fettsugnings avatar
Skeppshult har vl ngra modeller med eldrift.
Citera
2023-05-31, 07:33
Medlem
Mindbreaths avatar
Jag knner en som gjorde om en gammal cykel till el. Han sa att det var hur ltt som helst. Han satte bara p en motor nnstans och ett batteri p pakethllaren. Om du inte hittar vad du sker kanske du kan gra om en gammal cykel?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in