2006-07-27, 10:26
Medlem
SinCitys avatar
Tjena!

Undrar om någon testat den billigare batchen av Kratom 15x från ND? På deras hemsida finns två olika priser på samma produkt en som kostar typ 2000:- och en annan som kostar 2800:- för 100g. Själv tycker jag att det var dålig effekt på den billiga varianten. Inte alls vad jag är van med från standardiserat 15x Kratom.

Är det bara jag eller finns det andra som testat just den billigare batchen och reagerat över bristen på styrka i pulvret?

Jag har fått för mig att standardiserat kratom ska hålla en jämn klass just för att undvika att effekten varierar från batch till batch...
Citera
2006-07-27, 11:40
Medlem
smärtpatients avatar
Det intrycket jag också fått är att all 15x kommer från samma ställe och är av samma kvalitét överallt. Trodde de bara hade en sort på ND. När jag fått mitt från utlandet så kan jag göra empiriska tester och jämföra båda batcherna. Får återkomma om jag inte glömmer bort allt dvs.
Citera
2006-07-27, 12:31
Medlem
SinCitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smärtpatient
Det intrycket jag också fått är att all 15x kommer från samma ställe och är av samma kvalitét överallt. Trodde de bara hade en sort på ND. När jag fått mitt från utlandet så kan jag göra empiriska tester och jämföra båda batcherna. Får återkomma om jag inte glömmer bort allt dvs.

Jag gjorde en sökning på deras hemsida och hittade 2st olika priser. Varför den ena batchen eller produkten har ett lägre pris med 800:- skillnad får ju en att undra varför det är så. Kan det vara utspätt eller nåt? Det kratom jag får från Hong Kong håller alltid en jämn nivå, och även jag har hört att 15x görs på samma ställe i Kina och det borde därför inte vara någon skillnad. Dock så upplevde jag att detta billigare kratom var mkt sämre än det vanliga...
Citera
2006-07-27, 13:21
Medlem
smärtpatients avatar
Det kanske var en batch som legat ett tag? Eller så har dom ingen koll på priserna på sidan. De kan ju iof vara så att det är utspätt eller nåt. ND är ju inte de seriösaste på marknaden direkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in