Jahopp ännu en äcklig jävel från Karlskrona som vill komma åt barn.
Från sydöstran
"En man klädde av sig naken och ofredade två åttaåriga flickor vid Studentviken i Karlskrona i torsdags.
Flickorna lyckades dock fly och kunde i panik ringa efter hjälp.
– Vi kände bara att vi måste leta, leta, leta tills vi hittar honom, säger mamman till Sydöstran"
Det har varit väldigt mycket pedofiler i denna delen av Sverige på senaste tiden tycker jag. Som tur lyckades ungarna i detta fall ta en bild på svinet innan han försvann.
Mer från sydöstran
"mannen tog av sig sina kalsonger och byxor sade han till flickorna att detta inte var något konstigt eftersom de säkert hade sett sina föräldrar nakna. Han var samtidigt tydlig med att de aldrig fick berätta vad som hände"
Detta hände ute vid gräsvik som jag förstod det. Det måste finnas någon som sett han lämna platsen eller liknande.
Från sydöstran
"Det började med att han kom fram till dem, sade hej och frågade dem var de bor och vad de gillar att äta. Detta hade flickorna så klart inte velat berätta. Ändå lyckas han få dem med sig till ett ställe som är lite mer avskilt. Där hade han frågat dem om snoppar och snippor och om de ville solbada nakna, berättar mamman för Sydöstran"
Vet någon mer om detta?
Länk till artikel (låst) jag har premium dock.
https://www.sydostran.se/karlskrona/...bild-a5f89a36/
Edit. La till mer från artiklen.