• 1
  • 2
2023-05-26, 16:26
Medlem
Sverighiztans avatar
Jahopp ännu en äcklig jävel från Karlskrona som vill komma åt barn.

Från sydöstran
"En man klädde av sig naken och ofredade två åttaåriga flickor vid Studentviken i Karlskrona i torsdags.
Flickorna lyckades dock fly och kunde i panik ringa efter hjälp.
– Vi kände bara att vi måste leta, leta, leta tills vi hittar honom, säger mamman till Sydöstran"

Det har varit väldigt mycket pedofiler i denna delen av Sverige på senaste tiden tycker jag. Som tur lyckades ungarna i detta fall ta en bild på svinet innan han försvann.

Mer från sydöstran
"mannen tog av sig sina kalsonger och byxor sade han till flickorna att detta inte var något konstigt eftersom de säkert hade sett sina föräldrar nakna. Han var samtidigt tydlig med att de aldrig fick berätta vad som hände"

Detta hände ute vid gräsvik som jag förstod det. Det måste finnas någon som sett han lämna platsen eller liknande.

Från sydöstran
"Det började med att han kom fram till dem, sade hej och frågade dem var de bor och vad de gillar att äta. Detta hade flickorna så klart inte velat berätta. Ändå lyckas han få dem med sig till ett ställe som är lite mer avskilt. Där hade han frågat dem om snoppar och snippor och om de ville solbada nakna, berättar mamman för Sydöstran"

Vet någon mer om detta?

Länk till artikel (låst) jag har premium dock.
https://www.sydostran.se/karlskrona/...bild-a5f89a36/

Edit. La till mer från artiklen.
Senast redigerad av Sverighiztan 2023-05-26 kl. 16:31.
Citera
2023-05-26, 16:36
Medlem
Halloween2s avatar
Utvecklingsstörd svensk gubbe skriker radarn.
Citera
2023-05-26, 16:41
Avstängd
Att det finn mycket pedofiler i denna delen av Sverige beror säker på den välkända inaveln som förekommer rikligt just i Blekingen, jag kan inte på rak arm komma på en enda person från Blekingen som inte är galen på något sätt, Sveriges rövhål helt enkelt
Citera
2023-05-26, 16:41
Medlem
Sverighiztans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Utvecklingsstörd svensk gubbe skriker radarn.

Jag vetifan. Men om man kollar på bilden så ser han ut att vara i 30-40års åldern. Försökte screenshota men det blev i pisskvalité..
Citera
2023-05-26, 16:44
Medlem
Sverighiztans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maallgan
Att det finn mycket pedofiler i denna delen av Sverige beror säker på den välkända inaveln som förekommer rikligt just i Blekingen, jag kan inte på rak arm komma på en enda person från Blekingen som inte är galen på något sätt, Sveriges rövhål helt enkelt

Ja här nere finns det gott om skeva människor.
Citera
2023-05-26, 16:44
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:

Välkända inavel, du får gärna länka till något som bevisar det? Inavel i Sverige 2023 knappast om det inte rör sig om invandrare.
Citera
2023-05-26, 17:30
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sverighiztan
Jahopp ännu en äcklig jävel från Karlskrona som vill komma åt barn.

Från sydöstran
"En man klädde av sig naken och ofredade två åttaåriga flickor vid Studentviken i Karlskrona i torsdags.
Flickorna lyckades dock fly och kunde i panik ringa efter hjälp.
– Vi kände bara att vi måste leta, leta, leta tills vi hittar honom, säger mamman till Sydöstran"

Det har varit väldigt mycket pedofiler i denna delen av Sverige på senaste tiden tycker jag. Som tur lyckades ungarna i detta fall ta en bild på svinet innan han försvann.

Mer från sydöstran
"mannen tog av sig sina kalsonger och byxor sade han till flickorna att detta inte var något konstigt eftersom de säkert hade sett sina föräldrar nakna. Han var samtidigt tydlig med att de aldrig fick berätta vad som hände"

Detta hände ute vid gräsvik som jag förstod det. Det måste finnas någon som sett han lämna platsen eller liknande.

Från sydöstran
"Det började med att han kom fram till dem, sade hej och frågade dem var de bor och vad de gillar att äta. Detta hade flickorna så klart inte velat berätta. Ändå lyckas han få dem med sig till ett ställe som är lite mer avskilt. Där hade han frågat dem om snoppar och snippor och om de ville solbada nakna, berättar mamman för Sydöstran"

Vet någon mer om detta?

Länk till artikel (låst) jag har premium dock.
https://www.sydostran.se/karlskrona/...bild-a5f89a36/

Edit. La till mer från artiklen.

Vill du länka till fler fall rörande pedofiler i Blekinge – och att det verkar vara högre pedofiltäthet där än i övriga delar av Sverige?
Citera
2023-05-26, 17:54
Medlem
Grisus-Kristuss avatar
Citat:

Citat:
Ja här nere finns det gott om skeva människor.
Ja, inavlade och skeva människor behöver pedofiler att gömma sig bakom.

Enda sättet för en inavlad bonnläpp att passa in är när han jagar troll med fakla och högaffel.
Citera
2023-05-26, 18:33
Medlem
Sverighiztans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi
Vill du länka till fler fall rörande pedofiler i Blekinge – och att det verkar vara högre pedofiltäthet där än i övriga delar av Sverige?

Det är bara att söka här på flashback. Säger inte att det är högre pedofiltäthet i Blekinge, men flera fall har uppmärksammats de senaste månaderna.
Citera
2023-05-26, 18:37
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Det är bara att söka här på flashback. Säger inte att det är högre pedofiltäthet i Blekinge, men flera fall har uppmärksammats de senaste månaderna.

Ok.
Citera
2023-05-26, 18:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi
Ute på öarna är det välkänt att det förekom inavel men tror det var länge sen, typ på 1800talet tror inte det är så nu.
Citera
2023-05-26, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farmenSebastian
Nä.
Alla peddos är invandrare.
Sluta lägga rökridåer

Jo, särskilt med de senaste två pedofallen i Karlskrona.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in