2024-04-11, 09:47
Medlem
paradispolisens avatar
Haha alltså..? Vad ska man ha på sig på stranden då?
Utomlands är jag alltid topless, men känns inte som en svensk strand klarar av det så här hemma har jag alltid överdel också. Man ska inte vara så himla rädd och förfärad av en kropp.. kvinnlig eller manlig sådan.
Citera
2024-04-12, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farbaute666
Bikini är väl okej, men de här konstigt skurna underdelarna som visar halva rumpan känns lite konstigt att beskåda när det ofta handlar om omyndiga barn som springer omkring.

Själv tycker jag att det är mer klass att ta på sig en lätt sommarkjol eller något som lätt döljer behagen när man står i kön till glassbaren eller vad det nu månde vara.

Och män - vi tar väl alltid på oss något på överkroppen när vi går in i en butik, vill inte se eländet där jag är och handlar mat och dryck.
Om du inte vill se så titta inte.
Citera
2025-05-03, 09:38
Medlem
Tjejer i bikini är snyggt som bara den, helst i välsvarvade kroppar, allt för ögat
Citera
2025-05-04, 08:49
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaffepriset
Tjejer i bikini är snyggt som bara den, helst i välsvarvade kroppar, allt för ögat

Absolut, dock kan jag ju undra lite hur man som förälder tänker när man låter sin typ 12-13 år gamla dotter springa omkring i enbart stringbikinitrosor?
Citera
2025-05-05, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Absolut, dock kan jag ju undra lite hur man som förälder tänker när man låter sin typ 12-13 år gamla dotter springa omkring i enbart stringbikinitrosor?
Tycker tyvärr man ser det ännu längre ned i åldrarna numera. Som pappa till en dotter undrar jag ofta över hur föräldrar tänker. Det är smink och BH från 6-7 års ålder och det ska vara magtröjor och bikini/string från 10-11 år m.m.
Citera
Igår, 12:14
Medlem
FitGirlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaffepriset
Välsvarvade eller spinkiga?
Citera
Igår, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jultomtenbrannupp
Var väl väldigt kontroversiellt när bikinin kom? Var det pga muslimer och incels då också? Eller var det 70-talet som stack ut med alla påtända hippies...
60-talet var när bikinin slog igenom ordentligt i Sverige. Vi killar som just kommit i tonåren spenderade många somrar på badstranden. Många bikinis var det. Påtända var vi från 1967 ungefär. Riktig fart på brasset kom med alla amerikaner som schappat från Vietnamkriget och slog rot i Sverige (som enda land där de kunde vara fredade). Ett antal år efter Vietnamkrigets slut fick de amnesti och kunde återvända till USA.
Citera
Idag, 02:37
Medlem
Majsmannen2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paradispolisen
Utomlands är jag alltid topless, men känns inte som en svensk strand klarar av det så här hemma har jag alltid överdel också.

Säker det inte beror på att du inte klarar av det?

Många blir modigare när dom inte riskerar att springa på någon dom känner.
Citera
Idag, 09:18
Medlem
paradispolisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majsmannen2
Säker det inte beror på att du inte klarar av det?

Många blir modigare när dom inte riskerar att springa på någon dom känner.

Nej jag har inga problem med att visa min kropp för vem som helst
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in