Citat:
Ursprungligen postat av
sykkelpump
Jag har inte några problem med att låta bli att stirra på tjejer som exponerar sin kropp på en badstrand, självklart noterar även jag en vacker rumpa som passerar förbi, men som regel räcker det så.
Att jag skulle strida för DIN sak känns inte aktuellt, då det inte ligger i mitt intresse. Jag gör andra prioriteringar.
Jag uppfattade det som att du har problem med lättklädda damer på stranden, då tänker jag att problemet är ditt, inte någon annans. Varför ska tusentals andra människor anpassa sig för att du ska slippa DINA bekymmer liksom?
Men jag kanske tänker fel, eller i alla fall annorlunda än du gör...
Förlåt även för jag är lite nattsuddig, klev upp men sov inte bäst. Erkänner att var så så suddig så att jag håll på att svara en gubbe i en helt annan tråd men skrev det till dig förut men de hann jag sudda bort.
jag tolkade det som så att du sa mot och då bara. Hopp en kvinna, jaså inte det ja då e sojatyoffel.
My bad.
.................................................. ..................................
Nä jag har inte heller något problem att stirra, Det är ju vackert och en del får man aldrig se igen så passa på.
men jag är jävligt sur på vissa feminister som gott all in. fick mig en otrevlig debatt med en sån för två veckor sen.
Attityden var sådan att hon hade rätt från början och nu var hon här för att föreläsa för mig och hur allt fungerar. Hon lever i en värld där ska kunna gå ut helt näck vart dom vill och det är hennes rätt till hennes kropp att vi män inte ska glo. Vi ska alltså skita helt i att här går det förbi en bud helt näck.
Hon vill ha på sig den byxan och den tröja hette det.
Jag blir lite taggigt utåt ja för jag tycker det gått så oninorden åt helvete alltihop...
Alla vet att skulle man börja argumentera mot i det läget så tycker alla dom där att man går mot allt svart och vitt. jag hänger inte med riktigt med i Wokedebatten men bara lärt mig att man ska hålla käften ev fejka att man håller med och backa. det fattade jag med en gång-
man vet att skulle jag då "käfta mot" så, blir man inkallad till chefen och jag är den stora boven som snackar politik på jobbet som man inte alls får göra... Fast att det inte var jag som snackat femenismen och politik i en halvtimme. jag sa typ nä jag håller inte med alls om det där, jag anser att feminism spårat ur till nån "Vi letar offer härva".
det räckte det var som att det var jag som startat.
Så länge samtalet är rätt så får det pågå...
Allt värre om du hamnar i en statlig myndighet och vill behålla jobbet. man kan få höra så mycket dynga dagarna genom och man ska bara sitta och hålla käft. helt sjukt ju.
Nä jag har inget problem att "stirra" men jag undviker att titta för mycket på unga tjejer, och jag försöker i alla fall vara diskret. Man ja ser dåligt så mitt avstånd är lite sämre.
Men jag störs något otroligt av folk som rent av blir sura eller fula feminister som kör den stilen som hon som jag skrev om.