Flashback bygger pepparkakshus!
2006-07-27, 05:38
Medlem
StorMammas avatar
Om man är transsexuell och klär ut sig till kvinna, ja det kan jag gå med på, men detta???!?

http://www.transgendered.net/vstring4.html
Scrolla litet nedåt så finns en fin bild på produkten, innan den spänts fast.

..Och om man inte är nöjd med gummimuffen som kan kissa, så kan man även få mens!

http://www.transgendered.net/mkit.html

Citera
2006-07-27, 06:33
Bannlyst
"To prolong the life of these products, after wearing, clean thoroughly with soap and water, dry thoroughly overnight, powder and store in a cool, dark area. If the product is going to be worn for an extended period of time (over 3-4 hours), it is recommended that it be powdered with talcum powder periodically to keep it dry. The product should be cleaned after every use."

Och ni kvinnor snackar om att föda barn? Vi måste ju tvätta våra stringtrosvaginor varje gång vi har urinerat.

En lite personlig fråga kanske men... hur kommer det sig att du... stötte på en sådan här sida?
Citera
2006-07-27, 11:52
Medlem
polvos avatar
Nämen vilken fiffig grej!

Men man må väl ha ett väldigt litet paket bakom den där slamsan för att det ska se trovärdigt ut.

Jävlar alltså, internet har inga som helst gränser, det finns ALLT!
Citera
2006-07-27, 12:41
Medlem
Inbredpetes avatar
Måste prova en sån här innan jag lägger näsan i vädret.
Citera
2006-07-27, 14:17
Medlem
Hans Castorps avatar
OM jag hade jobbat på krim, hade jag spårat alla IP-nummer som besökt sidan och kollat upp besökarna mot utredningar om ouppklarade försvinnanden och mystiska mord... Man måste ju vara seriöst vriden för att vara inne på sådana grejer, man får ju "När lammen tystnar"-vibbar direkt.
Citera
2006-07-27, 14:47
Medlem
Miss_DXMs avatar
Jag har gåshud...
Citera
2006-07-27, 18:28
Medlem
StorMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror_Didrik
"To prolong the life of these products, after wearing, clean thoroughly with soap and water, dry thoroughly overnight, powder and store in a cool, dark area. If the product is going to be worn for an extended period of time (over 3-4 hours), it is recommended that it be powdered with talcum powder periodically to keep it dry. The product should be cleaned after every use."

Och ni kvinnor snackar om att föda barn? Vi måste ju tvätta våra stringtrosvaginor varje gång vi har urinerat.

En lite personlig fråga kanske men... hur kommer det sig att du... stötte på en sådan här sida?

Jag sökte efter en korsett med en aning större kupor än vanligt, och detta är vad jag fick upp.....

En riktigt fin finess är att man kan välja färg på könshåret också!
Citera
2006-07-27, 22:28
Medlem
Själv blev jag allt lite nyfiken! Hade varit kul att få hålla i en för att se hur den funkar.

Fast vad ska man ha den till?
Citera
2006-07-27, 22:51
Medlem
Miss_DXMs avatar
HAHA, men för övrigt var det ju en okej sida! Jag och mannen min kollade runt lite och allting var ju inte burkor i form av djur...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in