Citat:
Ursprungligen postat av
Flong-ny
Vilka akiter har du handlat egentligen?
Vill spontant säga fråga inte. MEN! Jag har vart väldigt sjuk och klassats som funktionsnedsatt i ett par månader. jag var knappast funktionell och någon annan borde skött allt som har med ekonomi, kontanter med FK AF, och läkarna. Det var nära att jag skrevs in helt sa dom till mig, men jag orkade dricka vatten och gå på toa så jag slapp. En utmattning av jobbet.
Det var den korta story och tråden handlar om ekonomi.
Den tiden är ett stort jävla sorl.
gav mig in i en ständigt sjuknade aktie, kollade lite TA och tänkte att men fan nu måste den bottnat. Det kom en possessiv nyhet, jag köpte på mig. Sen fick jag e dåligare period och glömde det helt i ett par månader.
jag har tappat så mycket... Som jag tjänat som byggnadsarbetare, bott smått och kört gammal bil och lagt allt på aktier och suttit och gamat för att spara pengar. Lagt sememsterpengar och allt möjligt på det här.
Om jag bara sparat på kontot så hade det väl vart närmare 600K Det är 30 k nu. Att lägga undan 100k för en på bygglön är nog unikt... tar ett till två år.
vad jag än gjort så sjunker det. jag har ändrat metod flera gånger. men allt jag gör är som gubben i plankan. Så jag lägger ner det här helt tror jag.
men tänker att 30k är typ inget så jag kommer nog lägga dom på några säkrare gammal klassiker som ger utdelning och bara glömma bort.
i dag mår jag bättre och ja jag vet att det är sur börs... Ja.