Citat:
Ursprungligen postat av
longjack1234
Man blir ganska mörkrädd när man inser att tråden och kampen mot att dessa sidor ska försvinna har blivit kapad av pedofiler, som blivit dömda och vill dölja sig för allmänheten så att de kan fortsätta med sin pedofili i lugn och ro. Ni behöver psykisk hjälp och bör inte ödsla er energi och tid på att försöka dölja för det vidriga handlingar ni har begått – övergrepp mot barn är inte som något annat brott, det är närmast att likna vid mord. Gör oss och alla andra en tjänst: låt bli att kommentera, lämna tråden och gå vidare. Ni har absolut ingen rätt att yttra er om integritet när ni inte ens har tagit itu med era psykiska och sexuella perversitet.
Det finns många som fått sina liv förstörda för att dom begått ett brott tidigare. (Snatteri, krog fight, etc) Och ja! Det finns dom som begått värre brott som våldtäkt, barn våldtäkt! Med flera.
Dom så har majoriteten av alla som någonsin hamnat i belastningsregistret av en eller annan anledning fått sina möjligheter till arbete totalt förstört (eller kraftigt försvårat) pga sidor som Lexbase och MrKoll.
Sedan har vi sidor som Dumpen.
Från början tyckte jag faktiskt dom var vettiga och gjorde mer rätt än fel.
Dock så har det ändrats totalt nu! Dom "fiskar" efter NPF sjuka människor likväl som "riktiga" förbrytare!
Förr så gjorde dom en avvägning om personen faktiskt var autistisk eller led av andra kraftiga mentala utmaningar.
Men det fanns ändå ett argument för det Dumpen ändå gjorde. Och det var att dom publicerade sina egna fisken!
Och det är något som jag på ett vis ändå försvarar för jag anser att det faller under YTL.
Dock så ifrågasätte jag dessa gäddors familjer som blev lidande pga deras handlingar. Men det var mer en detalj.
När dom valde att leka MrKoll 2.0 så helt klart behöver dom syna sina egna handlingar om hur sidan faktiskt blev konstruerad.
Sedan när dom täppt till alla dom hålen så kan dom ju försöka igen!
Dock tror jag själv att IMY kommer ha mer än en åsikt gällande kartläggningar!