• 1
  • 2
2023-05-21, 14:12
Medlem
Hur gör ni när ni ska vara intima i sovrummet, stänger ni dörrarna eller har ni dem öppna? Varför frågar jag det då? Jo, för när man är klara och ska rena sig så måste ni tex om ni stängt dörren öppna den med händerna som ni smutsat/snuskat i sexaktiviteten. Det gäller sovrumsdörren som badrumsdörren. Ja, jag vet, knasigt för en del av er men jag som är extrem pedantisk blir nyfiken. Ni vet man man tafsar och smeker skinkor och mellan benen eller kör någon med skyddshandskar eller ja hur gör ni? Tänker ni på sånt här inför eller bara tuta och kör och spruta/stänka hur som helst? Jag då som är pedantisk/överhygienisk lite typ beröringsskräck vill därför veta.

Seriöst nu så troll undanbedes.
Citera
2023-05-21, 14:17
Medlem
Det går väl att torka av handtaget om du tycker det är ofräscht.
Citera
2023-05-21, 14:18
Avstängd
Det är inga större svårigheter med att använda eventuella underkläder att torka av någon kroppsdel alt har man en handduk eller två i närheten alt så duschar man ihop. Hur skapar du "klet" när du har sex? Och varför måste du stänga sovrumsdörren?
Citera
2023-05-21, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ununbium
Det går väl att torka av handtaget om du tycker det är ofräscht.

Ständigt det här uttjatade torka. Varför utsätta handtaget för det i första hand? En gång skit alltid skit! Så fungerar jag i hjärnkontoret.
Citera
2023-05-21, 14:21
Moderator
pbos avatar
En rent sexuell frågeställning.

Relationer och samlevnad --> Erotik och sexualitet
/Moderator
Citera
2023-05-21, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BetterStories
Det är inga större svårigheter med att använda eventuella underkläder att torka av någon kroppsdel alt har man en handduk eller två i närheten alt så duschar man ihop. Hur skapar du "klet" när du har sex? Och varför måste du stänga sovrumsdörren?

Det är blotta tanken vid att man för en stund tidigare så smekte man rumpa och underliv och nu rör vid handtaget utan möjlighet att sanera handen först. det är just tanken i skallen som ger mig huvudbry.
Citera
2023-05-21, 14:25
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av plingirutan
Det är blotta tanken vid att man för en stund tidigare så smekte man rumpa och underliv och nu rör vid handtaget utan möjlighet att sanera handen först. det är just tanken i skallen som ger mig huvudbry.

Varför stänger du dörren då? Att vara pedantiskt har intet med fitt-eller rövsaft att göra. Köp engångs våtservetter.
Citera
2023-05-21, 14:26
Moderator
pbos avatar
Om man är så väldigt obekväm med kroppsvätskor och finner könsorgan så väldigt orena så kanske man borde fundera på om man är redo för sex alls eller om man kanske först borde skaffa sig ett mer avspänt förhållande till kroppen.
Citera
2023-05-21, 14:30
Medlem
snoamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plingirutan
Ständigt det här uttjatade torka. Varför utsätta handtaget för det i första hand? En gång skit alltid skit! Så fungerar jag i hjärnkontoret.

Har du torkat något med sprit så är skiten borta.

Tror du borde jobba mer med dina hjärnspöken än med något annat
Citera
2023-05-21, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pbo
Om man är så väldigt obekväm med kroppsvätskor och finner könsorgan så väldigt orena så kanske man borde fundera på om man är redo för sex alls eller om man kanske först borde skaffa sig ett mer avspänt förhållande till kroppen.

Könsorgan är orena punkter på kroppen. punkt. Varför skulle folk inte vilja skaka min hand när jag sekunder tidigare smugit ner handen mellan benen och kittlat snoppen pga klåda. Kom igen nu avspänt ge mig en handskakning utan något jidder!
Citera
2023-05-21, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snoamer
Har du torkat något med sprit så är skiten borta.

Tror du borde jobba mer med dina hjärnspöken än med något annat

Hjärnspöken ja men likadant för det som inte ser det som något problem. Torka är heller inget alternativ. TVÄTTA!
Citera
2023-05-21, 14:47
Medlem
Vet inte om du bara är dum, men du kan ju ha en rulle papper och torka av om du är kladdig på händerna, sedan handsprita dem innan du tar i dörrhandtaget?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in