• 1
  • 2
2023-05-20, 17:47
Bannlyst
Någon mer måste väl haft med Andreas att göra i dansbandet Sannex?

Jag har många upplevelser med honom. Han är notorisk otrogen mot alla sina flickvänner, därför håller det aldrig!! Jag vet för jag har haft med han att göra då!
Han ligger runt mycket på sina spelningar, bla med mig. Blivit lurad många ggr att han vill något seriöst för att sen svika och för att sen nästla sig in igen. Har sjuka sexfantasier också!!

Måste finnas fler som varit hans offer?
Varför kommer han undan för att vara den "söta gulliga Andreas" när han inte är det!!!?
Citera
2023-05-20, 17:52
Medlem
MongoHasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crimesass

Jag har många upplevelser med honom. Han är notorisk otrogen mot alla sina flickvänner, därför håller det aldrig!! Jag vet för jag har haft med han att göra då!
Han ligger runt mycket på sina spelningar, bla med mig. Blivit lurad många ggr att han vill något seriöst för att sen svika och för att sen nästla sig in igen. Har sjuka sexfantasier också!!

Varför kommer han undan för att vara den "söta gulliga Andreas" när han inte är det!!!?

Vilka sexfantasier? Välhängd?
Citera
2023-05-20, 17:53
Medlem
NoPasswords avatar
Vad ställde du upp på då, med tanke på hans sjuka fantasier..?
Citera
2023-05-20, 17:54
Medlem
Satte han den i tvåan?
Citera
2023-05-20, 18:22
Medlem
EltonToilets avatar
Citat:

Jo han ”kommer undan” med det pga såna som dig…du säger det själv, du vet hur han är, han ligger runt med massa som precis som du särar på benen samtidigt som ni vet att han inte VILL ha det seriösare än så!!

Och sen efteråt blir DU sur för att han gör precis det han vill som du visste redan innan. Du visste ju att han bara va ute efter en sak men ÄNDÅ blir du grinig när allt blir precis som du i förväg visste det skulle bli?!?!??

Vad fan är felet på din sort? Din lilla hallonöppning är inte magisk o förändrar sånt beteende!!!
Citera
2023-05-20, 18:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EltonToilet
Jo han ”kommer undan” med det pga såna som dig…du säger det själv, du vet hur han är, han ligger runt med massa som precis som du särar på benen samtidigt som ni vet att han inte VILL ha det seriösare än så!!

Och sen efteråt blir DU sur för att han gör precis det han vill som du visste redan innan. Du visste ju att han bara va ute efter en sak men ÄNDÅ blir du grinig när allt blir precis som du i förväg visste det skulle bli?!?!??

Vad fan är felet på din sort? Din lilla hallonöppning är inte magisk o förändrar sånt beteende!!!

Jag visste inte det från första start! Han är duktig på att charma in sig.....
Var längesen jag avslutade med honom. Men fick nys om att han fortf håller på. Tycker synd om tjejerna
Citera
2023-05-20, 18:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mankers
Satte han den i tvåan?
Det är väl en vanlig grej att vilja köra där....suck
Citera
2023-05-20, 18:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MongoHasse
Vilka sexfantasier? Välhängd?

Tyvärr inte välhängd
Citera
2023-05-20, 18:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NoPassword
Vad ställde du upp på då, med tanke på hans sjuka fantasier..?
Ställde aldrig upp på det faktiskt....
Citera
2023-05-20, 18:33
Bannlyst
Citat:

Inget värre än en försmådd kvinna. Så, varför särade du på benen för den här tölpen, då?
Citera
2023-05-20, 18:40
Medlem
MongoHasses avatar
Citat:
Ställde aldrig upp på det faktiskt....

Men vilka av fantasierna var sjuka då?
Citera
2023-05-20, 18:41
Medlem
MongoHasses avatar