"Polisen har fortfarande ingen misstänkt för det mordförsök som en tonårspojke utsattes för på Åkra. Samtidigt berättar en småbarnsmamma som bor i området att hon såg ett stort gäng tonårspojkar slåss nära brottsplatsen. ”Jag blev jätterädd”, säger kvinnan."
Det borde finnas filmer på själva misshandeln. De gillar ju att filma och sprida sån här skit.
Sala är knas mycket prospects där nu väl? Någon som vet något om DJ vad han gör nu för tiden , hört att han är påväg upp , killen med tyson i ansiktet.
Hallå, nån vettig o riktig info kring denna händelse borde väl finnas? O inte en massa tjat om härkomst osv. Nån måste väl veta nåt? Kom igen nu Salabor.
BO är kurd och heter Be*hir O*ur. Han är fortfarande inte vid medvetande. *=s + *=g.
GM är fortfarande okänd, men allmänheten uppmanas att lämna alla tips dom kan för att fånga in GM.
BO tycks vara en väldigt talangfull fotbollsspelare i Åkra FC. Googlar man hans namn dyker det upp bilder från en match där han gjort tre mål. Tragiskt om kriminalitet gjort att han hamnat i fel sällskap. Lika tragiskt iofs. om han bara var på fel plats vid fel tillfälle.
Ok, dottern sa just något. Hon vet inte själv vem som är MGM, men en klasskompis är kompis med _hans_ syster. Hon sa det precis som om att det är allmänt känt bland stans jämnåriga vem som ligger bakom detta.
Jag förstår inte varför ”NilseskilHult” var tvungen att nämna etnicitet på BO? Och inte nog med det avslöja hela hans namn. Händelsen har ingenting med kriminalitet att göra. BO är en väldigt bra kille, han är familjär och går på fotboll. Han skulle precis haft match också, det är väl inte hans fel att han råkade ut för en psykopat. Så sluta ta upp etnicitet och spekulera om att det handlar om något ”kriminellt” BO har aldrig hållit på med något olagligt, han är en helt vanlig kille som råkat ut för en psykopat.
Senast redigerad av 100gummaz 2023-05-31 kl. 14:33.
Jag förstår inte varför ”NilseskilHult” var tvungen att nämna etnicitet på BO? Och inte nog med det avslöja hela hans namn. Händelsen har ingenting med kriminalitet att göra. BO är en väldigt bra kille, han är familjär och går på fotboll. Han skulle precis haft match också, det är väl inte hans fel att han råkade ut för en psykopat. Så sluta ta upp etnicitet och spekulera om att det handlar om något ”kriminellt” BO har aldrig hållit på med något olagligt, han är en helt vanlig kille som råkat ut för en psykopat.
Anledningen till att jag skrev namnet är att kommunen och skolan har gått ut helt öppet med vem det är med familjens tillstånd. Så inget med det är hemligt. Det viktigaste är att hitta den skyldige, så koncentrera erat gnäll åt rätt håll och hitta den skyldiga dåren istället.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!