• 1
  • 2
2023-05-18, 05:42
Medlem
Som det står i rubriken.

Funderar på självmord ibland. Fast just nu är det ingen överhängande risk att jag tar livet av mig.
Men tanken på att jag ska leva ett helt liv är jobbig.
Folk säger att livet är kort, men jag tycker att det är alldeles för långt.
Jag har liksom runt 50 år kvar att leva.

Har ingen motivation för något. Ingen självdisciplin. När jag sätter mig i soffan så har jag ingen lust att gå upp.
Mitt hem är stökigt.

Jag vet egentligen vad som skulle göra mig lycklig: en attraktiv flickvän. Men det kan jag ju inte få.
Jag är helt galen i tjejer. Avgudar varje millimeter av dem. Jag vore förmodligen lyckligare om jag inte vore så galen i tjejer. Det gör ont att vara extremt frestad av nåt men sen aldrig kunna få.
Som en konsekvens av det så onanerar jag ju till porr nästan konstant.

Det finns en kvinna som älskar mig men det är långdistans och hon är inte attraktiv.

Mitt liv är verkligen ett skämt. Sitta och lida bara, till vilken nytta? Helt meningslöst. Jag kommer inte att belönas om jag kan låta bli att ta livet av mig.
Det har ju även lett till att jag tänker mycket på existentiella/filosofiska frågor.

Vet att denna tråd inte kommer att hjälpa.
Tror inte att någon kan komma med nåt förslag som jag inte har hört tidigare.
Men whatever, det här funkade åtminstone som tidsfördriv ett litet tag medan jag skrev det.
Citera
2023-05-18, 05:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeepDepp
Som det står i rubriken.

Funderar på självmord ibland. Fast just nu är det ingen överhängande risk att jag tar livet av mig.
Men tanken på att jag ska leva ett helt liv är jobbig.
Folk säger att livet är kort, men jag tycker att det är alldeles för långt.
Jag har liksom runt 50 år kvar att leva.

Har ingen motivation för något. Ingen självdisciplin. När jag sätter mig i soffan så har jag ingen lust att gå upp.
Mitt hem är stökigt.

Jag vet egentligen vad som skulle göra mig lycklig: en attraktiv flickvän. Men det kan jag ju inte få.
Jag är helt galen i tjejer. Avgudar varje millimeter av dem. Jag vore förmodligen lyckligare om jag inte vore så galen i tjejer. Det gör ont att vara extremt frestad av nåt men sen aldrig kunna få.
Som en konsekvens av det så onanerar jag ju till porr nästan konstant.

Det finns en kvinna som älskar mig men det är långdistans och hon är inte attraktiv.

Mitt liv är verkligen ett skämt. Sitta och lida bara, till vilken nytta? Helt meningslöst. Jag kommer inte att belönas om jag kan låta bli att ta livet av mig.
Det har ju även lett till att jag tänker mycket på existentiella/filosofiska frågor.

Vet att denna tråd inte kommer att hjälpa.
Tror inte att någon kan komma med nåt förslag som jag inte har hört tidigare.
Men whatever, det här funkade åtminstone som tidsfördriv ett litet tag medan jag skrev det.

XD

dessa trådar om och om igen, prova att träna vännen, ta ett test på dina normon nivåer kolla om du har lågt testo.

Obs vi alla känner att livet suger, men vad ska man göra?? Lägga sig ner och dö som en nolla? Nää..
Citera
2023-05-18, 06:01
Bannlyst
Måste vara tråkigt att vara död, vad gör man om dagarna? Tänk vad kort livet är jämfört med hur länge man ska vara död?
Citera
2023-05-18, 06:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ValledelCauca
XD

dessa trådar om och om igen, prova att träna vännen, ta ett test på dina normon nivåer kolla om du har lågt testo.

Obs vi alla känner att livet suger, men vad ska man göra?? Lägga sig ner och dö som en nolla? Nää..
Har redan provat att träna. Hjälpte inte.

Jag har kollat alla mina hormon, vitamin, och mineralnivåer, allt var perfekt.
Jag hade nästan för mycket testosteron. Jag kanske borde ta testosteronsänkande medicin?
Citera
2023-05-18, 06:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ValledelCauca
XD
Är det kul att vara sadist eller?
Citera
2023-05-18, 06:38
Medlem
Res, du har ju ett guldläge. Sälj det du äger och dra till Myanmar eller nått. Väl där så gör du något helt annat, kör MC, knarka, ligg med brudar som tycker du är exotisk.
Har du så lite som håller dig kvar då har du friheten att testa annat! Säger du ah familj etc håller dig kvar är det bullshit, om alternativet är att du är död så är detta iallafall bättre.
Go wild bara
Citera
2023-05-18, 06:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DeepDepp
Har redan provat att träna. Hjälpte inte.

Jag har kollat alla mina hormon, vitamin, och mineralnivåer, allt var perfekt.
Jag hade nästan för mycket testosteron. Jag kanske borde ta testosteronsänkande medicin?
Hur kan man ha för mycket testo? Sluta tycka synd om dig själv. Antagligen tränade du en gång och gav upp för det var jobbigt.
Citera
2023-05-18, 06:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GostaWalde
Hur kan man ha för mycket testo? Sluta tycka synd om dig själv. Antagligen tränade du en gång och gav upp för det var jobbigt.
Aha så träna löser allt.
Fattar inte hur folk kan vara så dumma.. Behöver jag säga att jag ångrar att jag startade tråden?

Alltid samma sak på Flashback. Bara dynga här.
Senast redigerad av DeepDepp 2023-05-18 kl. 07:01.
Citera
2023-05-18, 07:29
Medlem
Boka massage på ett spa, unna dig något bra.
Ring en vän och hitta på något tillsammans, eller någon släkting.
Ta en cykeltur i ett friluftsområde, köp en god lunch och njut av tillvaron.
Håll på rutiner med mat, sömn och sysselsättning.
Ta tag i ditt liv var din egen agent och jobba hårt för din egen skull.
Umgås med folk så du kan hitta kärleken, ta dig till trevliga sammanhang. ❤️ Lycka till !
Citera
2023-05-18, 07:52
Medlem
Du är olidlig och patetisk, vill du vara det för all framtid eller tänker du börja görs saker som man vet hjälper en med måendet?

Du vet redan själv vad det kan vara, så börja göra val i ditt liv eller fortsätt vara en miserabel skit. Ingen utom du själv kan göra nått åt din situation. Så ta tillvara på att det finns en oändlig mängd av alternativ av saker du kan prova.
Citera
2023-05-18, 07:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagdrommaren
Boka massage på ett spa, unna dig något bra.
Ring en vän och hitta på något tillsammans, eller någon släkting.
Ta en cykeltur i ett friluftsområde, köp en god lunch och njut av tillvaron.
Håll på rutiner med mat, sömn och sysselsättning.
Ta tag i ditt liv var din egen agent och jobba hårt för din egen skull.
Umgås med folk så du kan hitta kärleken, ta dig till trevliga sammanhang. ❤️ Lycka till !
Gillar inte massage eller spa. Och även om jag skulle göra det så skulle det inte lösa problemet.

Har ingen vän. Vill inte umgås med släkting.

Har ingen cykel, vill inte köpa. Gillar inte cykla. Och även om jag skulle gilla så skulle det inte lösa problemet.

God mat löser inte problemet.

Har inget folk att umgås med.
Citera
2023-05-18, 07:53
Medlem
kansascityshuffles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av har
Du är olidlig och patetisk, vill du vara det för all framtid eller tänker du börja görs saker som man vet hjälper en med måendet?
Vilka peppande ord.
Jag hade fått värsta glädjeruset om jag var TS.
Jobbar du som livscoach?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in