Citat:
Ursprungligen postat av
Porrstjarna
Nån nämnde Dregen, som varken sjunger (å därmed knappast finns på bild med nån mikrofon) eller gjort något solo och inte prisats för nåt sådant vad jag kan hitta.
Dregen har gjort en soloplatta och har säkert vunnit priser med Backyard Babies eller åtminstone The Hellacopters. Men jag tror inte det är han, visserligen lite labilt humör, men han ses väl varken som kontroversiell eller underhållningsprofil såvitt jag vet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Toppsaus
Timbuktu är min tanke 🤨
Skulle inte säga att han kan ses som kontroversiell heller.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kennethslivs
Mycket möjligt.. Oavsett så känns han jävligt obehaglig. Har även träffat honom en gång och sympatisk är han iallafall inte.. Hoppas nästan lite på att det är han, känns som han kommit undan massa skit för många gånger hans hybris borde toppat nu så kanske han kommer ner på jorden lite.
Håller med om att Frej är jävligt osympatisk. En av de mest otrevliga människor jag någonsin träffat ärligt talat. Men underhållningsprofil?
Citat:
Ursprungligen postat av
TritonX
R.G. från garagerockbandet M***asch. Han anses vara lite kontroversiell i sina uttalanden och sitt sätt. Har varit med i tv mycket.
Detta var min första tanke. Han har väl både varit i blåsväder och varit med olika tv-program, Doobidoo osv.