2023-05-18, 22:13
Medlem
Om siluetten stämmer är det bara stt leta efter artister som har kepsen på sned. Ser dessutom något tanig ut.
Citera
2023-05-18, 23:25
Medlem
urress avatar
vem?
Citera
2023-05-19, 00:22
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aaerlig
Frej har inte laddat upp något på sin snapstory sedan förra helgen då han spelade i en stad på västkusten, tror jag. Det är absolut inget bevis på skuld men en observation. Han brukar ladda upp sina knarkfest-äventyr ganska friskt. Å andra sidan kanske han har en välförtjänt avtändning. Hoppas att mer info kommer ut snart.

han var live på tiktok igår
Citera
2023-05-19, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laddkingen
han var live på tiktok igår
Står ju i artikeln att det inkommit en anmälan mot artisten, vart står det att han är anhållen/häktad?
Citera
2023-05-19, 00:51
Medlem
johnthedickholmess avatar
Ingen som har en susning om vem det kan vara?
Citera
2023-05-19, 03:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bblues
Di Leva... Är min gissning. En mer udda och tokig typ är svårt att finna. Kvinnomisshandlare dessutom..

vad fan får du det ifrån?? källa på det tack!
Citera
2023-05-19, 08:03
Medlem
Onaniprodukts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NOVEMBERSPAWNED
Är ju meningslöst att bli rockstar nuförtiden. Så fort man har lite kul på efterfesten och knullar på en utvald sexig liten trång 17-åring så kommer farbror blå. Det är fan inte rätt! Förr var det en ära att få ligga med oss!!

Minderårig är under 15 år.
Citera
2023-05-19, 09:22
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av bblues
Di Leva... Är min gissning. En mer udda och tokig typ är svårt att finna. Kvinnomisshandlare dessutom..

Man kan beskylla Di Leva för mycket, men han bär inte keps!
Citera
2023-05-19, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onaniprodukt
Minderårig är under 15 år.

Nej, minderåriga är under 18.
Citera
2023-05-19, 09:47
Medlem
Mina gissningar är S@ndelin eller St@kset. Siluetter är oftast genrebilder och inget att ta på allvar.
Citera
2023-05-19, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Porrstjarna
Nån nämnde Dregen, som varken sjunger (å därmed knappast finns på bild med nån mikrofon) eller gjort något solo och inte prisats för nåt sådant vad jag kan hitta.

Dregen har gjort en soloplatta och har säkert vunnit priser med Backyard Babies eller åtminstone The Hellacopters. Men jag tror inte det är han, visserligen lite labilt humör, men han ses väl varken som kontroversiell eller underhållningsprofil såvitt jag vet.

Citat:
Ursprungligen postat av Toppsaus
Timbuktu är min tanke 🤨
Skulle inte säga att han kan ses som kontroversiell heller.

Citat:
Ursprungligen postat av Kennethslivs
Mycket möjligt.. Oavsett så känns han jävligt obehaglig. Har även träffat honom en gång och sympatisk är han iallafall inte.. Hoppas nästan lite på att det är han, känns som han kommit undan massa skit för många gånger hans hybris borde toppat nu så kanske han kommer ner på jorden lite.

Håller med om att Frej är jävligt osympatisk. En av de mest otrevliga människor jag någonsin träffat ärligt talat. Men underhållningsprofil?

Citat:
Ursprungligen postat av TritonX
R.G. från garagerockbandet M***asch. Han anses vara lite kontroversiell i sina uttalanden och sitt sätt. Har varit med i tv mycket.

Detta var min första tanke. Han har väl både varit i blåsväder och varit med olika tv-program, Doobidoo osv.
Citera
2023-05-19, 10:18
Medlem
Bj*rn Rosenstr*m? Kan inte hitta att han vunnit priser dock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in