2023-05-17, 18:54
Medlem
herregudvadgotts avatar
Jag gissar på Simme G. Han var den första jag tänkte på när jag läste rubriken. Vet dock inte om han vunnit några priser?
Citera
2023-05-17, 19:00
Medlem
R.G. från garagerockbandet M***asch. Han anses vara lite kontroversiell i sina uttalanden och sitt sätt. Har varit med i tv mycket.
Citera
2023-05-17, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bblues
Di Leva... Är min gissning. En mer udda och tokig typ är svårt att finna. Kvinnomisshandlare dessutom..
Nej! Di Leva har sina lustar dragna åt det manliga könet.
Citera
2023-05-17, 19:08
Medlem
halaltarzans avatar
Undrar varför ingen av de andra skvallerblaskorna hakar på?
Citera
2023-05-17, 19:08
Medlem
Om man utgår från att siluetten är den faktiska artisten som det handlar om tycker jag att en del stämmer in på D*ni * (a, M). Har fått pris, uttalat sig kontroversiellt om bl.a. judar och är att räkna som medelålders. Siluetten ser kanske ut som hans siluett och sätt att hålla mikrofonen på.

Edit: Just "etablerad underhållningsprofil" stämmer kanske inte så bra.
Senast redigerad av Obamas-husalv 2023-05-17 kl. 19:11.
Citera
2023-05-17, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverighiztan
Skulle också skriva frej men du hann före. Varit på samma fest som han en gång o helvete vilken skev snubbe. Inte skön någonstans utan bara allmänt otacksam och arrogant.
De småbrudar som var där svansade efter honom stenhårt.

Hoppas nästan att det är han.

Alltid massa småbrudar kring honom och vad jag har förstått så är han inte främmande för att ligga med dem heller. Plus att det på hans fester konstant finns diverse substanser, gräs, ladd, MDMA, Ketamin osv.
Citera
2023-05-17, 19:43
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obamas-husalv
Om man utgår från att siluetten är den faktiska artisten som det handlar om tycker jag att en del stämmer in på D*ni * (a, M). Har fått pris, uttalat sig kontroversiellt om bl.a. judar och är att räkna som medelålders. Siluetten ser kanske ut som hans siluett och sätt att hålla mikrofonen på.

Edit: Just "etablerad underhållningsprofil" stämmer kanske inte så bra.

lägg ner förfan han har rakat hår / skallig
Citera
2023-05-17, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herregudvadgott
Jag gissar på Simme G. Han var den första jag tänkte på när jag läste rubriken. Vet dock inte om han vunnit några priser?
Tvek på den. Även om han alltid haft yngre tjejer så känns han så autistiskt regelstyrd att han inte riktigt är den otrogna typen men jag kan ha fel. Han är ju gift nu för tiden.
Citera
2023-05-17, 19:46
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweetcrypto
Hur hamnar man som "medelålders artist" på en efterfest med flickor under 18 år?
Enbart på grund av att man är just "medelålders artist".
Senast redigerad av intermittentexplosivitet 2023-05-17 kl. 19:48.
Citera
2023-05-17, 20:04
Medlem
Är ju meningslöst att bli rockstar nuförtiden. Så fort man har lite kul på efterfesten och knullar på en utvald sexig liten trång 17-åring så kommer farbror blå. Det är fan inte rätt! Förr var det en ära att få ligga med oss!!
Citera
2023-05-17, 20:10
Moderator
Parongatans avatar
Om det hade varit Christer Sandelin, hade de väl skrivit popartist. Men, Sandelin betraktas också numera som just kontroversiell med tanke på hans politiska åsikter.

Sandelin dömdes ju även för skadegörelse, när han skar sönder sin grannes däck relativt nyligen.

Observera att jag endast spekulerar kring Christer Sandelin. Men han känns som en mycket nyckfull och oberäknelig person idag. Massor med suspekta mediciner varje dag.
Citera
2023-05-17, 20:12
Medlem
-DaRude-s avatar
Vad menar de med minderårig i sammanhanget?
Under 18 år eller under 15 år?

Under 18 år är inte ett brott i sig så länge hon är byxmyndig så är det ett sådant fall är det en regelrätt våldtäkt det handlar om, men att offret alltså är under 18 år men över 15 år. Allt under 15 år rubriceras i regel som våldtäkt mot barn, vilket detta inte verkar handla om så gissar på att offret är byxmyndig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in