2000-06-13, 14:29
Medlem
Känns det inte lite patetiskt att betala för sex?
Speciellt när tjejerna antingen hatar er eller skrattar åt er i smyg?
Jag vill inte förolämpa någon men hur ser ni på saken?
Mvh
P
Citera
2000-06-13, 14:48
äldre konto (old)
Ej medlem
Känns det inte lite patetiskt.....

eller så är tjejerna glada över att faktiskt få pengar? skrattar, tror jag inte, så kul kan det inte vara för dom - hatar oss skulle dom bara göra om dom inte fick pengar för det dom gör.

Alltså - dom erbjuder en tjänst mot pengar, sex behöver faktiskt inte ingå... -när det gör det, då vet ju båda parter vad som gäller...

Citera
2000-06-13, 20:41
Medlem

du måste vara helt nollställd om du inte märker att tjejerna föraktar dig.
face the facts, så är det, du tror kanske att du är nån snäll farbror som ger de pengarna och de är jätteglada för det.
om man ska generalisera så finns det två typer av tjejer, de som hatar det de gör, och hatar/föraktar dig (oftast drogberoende/med problem), och de som tror att de är smarta och blåser dig på massa stålar(unga tjejer som vill ha snabba pengar) - de tycker du är nörd/tönt och skrattar åt dig. så är det, och jag vet vad jag pratar om.
Citera
2000-06-13, 21:10
äldre konto (old)
Ej medlem

Smart att dra alla över en kant med ett exempel... fint.
Citera
2000-06-13, 21:25
Medlem

Tja... jag kunde i alla fall backa upp mina teorier med ett exempel (fler exempel finns att hämta i programmet "mänskligt" som gick för ett tag sedan), vad fan de andra snackar om har jag ingen aning om - hatar dom torskarna...!?

Måste jag ge 2, 3 eller 15 exempel för att gillas?

Torskar är deras levebröd, inse det... dom kan välja att gå på socialbidrag, men dom vill ha det bättre - alltså hora för pengar. Jag tror inte dom hatar torskarna lika mycket som dom föraktar sig själva. Alltså - ingen mår väl jättefint, men det är en självförvållad sits i 80% av fallen. De andra 20% försöker jag, och jag hoppas resten också att undvika, eller?

Jag har en del gamla kompisar som faktiskt går på socialbidrag och bor i förorterna, men dom klarar sig hyfsat - valet är fritt! Alltså finns inte denna fientlighet ni skriver om...

/J.
Citera
2000-06-13, 22:06
Medlem

du gav ett exempel, du säger att du kan ge 15 (vilket jag iofs. tvivlar på). och hur många prostituerade finns det i sthlm tror du? jag skulle kunne räkna upp runt 200 jag stött på iaf. 15/200 ger 7,5% vilket är inte så mycket.
Johannes: jag skrev faktiskt "om man ska generalisera". visst finns det undantag, men det är undantag.
och självklart säger inte tjejerna dig i ansiktet "fan va jag hatar dig". vem skulle komma tillbaks till en sån tjej?
Tja..: du skriver "torskar är deras levebröd - inse det" - och? visst inser jag det, vad är det för konstigt med det? har du aldrig hört talas om människor som hatar sitt arbete, men de måste gå dit varje dag för att de har inget val??
självförvållad sits i 80% av fallen?? jag skulle nog säga tvärtom - 20% som gör det just för snabba pengarnas skull, 80% är där för att de är drogberoende - du kanske kallar det självförvållad sits - inte jag.
Citera
2000-06-13, 23:46
Medlem

Håller med Lennart, som för övrigt är mer vältalig än jag... bra sagt! Men vafasen, lite barnslig diskussion över huvud taget?
J.

Svaret på huvudfrågan, jo, faktiskt är det lite patetiskt att betala, men fasen så mycket ärligare än att ta hem nå'n från en klubb bara för att sticka på morgonen - som en råtta med svansen mellan benen.

/J.
Citera
2000-06-14, 00:37
Medlem

Tja..: barnslig och barnslig, ingen av oss kommer övertyga varandra, den saken är säker.
du säger att det är ärligare än att "ta hem nån" från en klubb - där uppenbarar sig din undermedvetna eller medvetna- inte vet jag - attityd gentemot tjejer. "ta hem" som man tar hem ett mjölkpaket från konsum ungefär.
varför sticker du som en råtta mellan benen? skämms du för något?
har du aldrig haft skuldkänslor efter du har köpt sex?
träffar jag nån på krogen har jag åtminstone klart för mig att båda är med på saken. på riktigt.

Lennart: jag tycker lika illa om jan guillou som om rolf hedin. men det är min högst privata åsikt och har inte med saken att göra.
jag har ett arbete där jag möter prostituerade dagligen.
jag vill inte gå in på detaljer av olika skäl.
jag är inte polis iaf, så ni kan ta det lugnt :)

och jag är inte här för att moralisera, tycker bara att det är konstigt att vissa av er tror blint på att tjejerna gillar er.
sista inlägg från mig, tack för ordet.
Citera
2000-06-23, 20:29
Medlem

Jag skiter totalt om tjejerna föraktar oss, bara man får knulla dom. Jag föraktar dom också. Blir man hora måste man ha nåt fel i skallen. Men så länge dom har fina knullbara kroppar så ska dom genomknullas innan dom lägger av.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in