2023-05-17, 00:06
Medlem
Finns det någon medicin att ta om man blir irriterad och förbannad på nästan allt i vardagen? En medicin som dämpar effektivt och som man kan ta vid behov, utan alltför otrevliga biverkningar.
Citera
2023-05-17, 00:08
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rannsakaren
Finns det någon medicin att ta om man blir irriterad och förbannad på nästan allt i vardagen? En medicin som dämpar effektivt och som man kan ta vid behov, utan alltför otrevliga biverkningar.
Tala med en psykolog istället, kanske du mår bättre av att ventilera och prata om saker som gör dig irriterad så kanske du kan få hjälp med olika övningar.
Citera
2023-05-17, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Tala med en psykolog istället, kanske du mår bättre av att ventilera och prata om saker som gör dig irriterad så kanske du kan få hjälp med olika övningar.

Nej, det hjälper inte med några kognitiva fjollerier i mitt fall. Jag vet, för jag är medelålders, och min problematik är perceptuell; det vill säga att det är sinnesintryck som jag överreagerar på. Jag vill ha en tung medicin som jag kan knocka mig själv till hälften med om jag skall gå ut på stan och göra ärenden och liknande.
Citera
2023-05-17, 00:58
Medlem
GormDenGamles avatar
Tala med en doktor, som skickar dig till en psykolog. Men kanske doktorn kan ge dig t.ex. Cipralex eller Sertralin som en start, innan du går till psykologen.
Senast redigerad av GormDenGamle 2023-05-17 kl. 01:42.
Citera
2023-05-17, 01:01
Medlem
zombie-nations avatar
SSRI, men du måste ta den varje dag. Vad gäller biverkningar så behöver du kanske bara en väldigt låg dos.
Citera
2023-05-17, 01:28
Medlem
Råa kakaobönor. Själv äter jag dem för att slippa rynkor, men märker att jag blir väldigt lugn av dem och jag vet att en del käkar dem istället för SSRI.
Citera
2023-05-17, 03:02
Medlem
aminosyran tryptofan förvandlas till serotonin som slappnar av dig.
Citera
2023-05-17, 04:29
Medlem
Dopaminas avatar
DIAZEPAM/Stesolid. Överlägset. 30 mg/dygn.

Resten av tipsen i tråden är waste of time and money. Fjollerier helt enkelt. Att gå till svensk sjukvård är utdaterat.

Du behöver kryptovaluta, ToR Browser och en jävla onionlänk och kunskap om att kopiera av länkar och skriva in din hemadress eller annan persons adress (typ en målvakts) samt använda swish eller liknande. Det här är lätt för en efterbliven lågbegåvad (och gissar på högre IQ här). Sen har du dina FUNGERANDE tabletter inom samma vecka.

Lycka till i denna kära värld på det älskade flöddret! Peace.
Senast redigerad av Dopamina 2023-05-17 kl. 04:35.
Citera
2023-05-17, 09:31
Medlem
Jagozars avatar
Citat:

Skulle rekommendera Phenibut. Googla och läs på om det. Finns att beställa från Lettland. Skicka pm om du vill ha länk till webshop.
Citera
2023-05-17, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagozar
Skulle rekommendera Phenibut. Googla och läs på om det. Finns att beställa från Lettland. Skicka pm om du vill ha länk till webshop.

Tack. Skall kolla.
Citera
2023-05-17, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopamina
DIAZEPAM/Stesolid. Överlägset. 30 mg/dygn.

Resten av tipsen i tråden är waste of time and money. Fjollerier helt enkelt. Att gå till svensk sjukvård är utdaterat.

Du behöver kryptovaluta, ToR Browser och en jävla onionlänk och kunskap om att kopiera av länkar och skriva in din hemadress eller annan persons adress (typ en målvakts) samt använda swish eller liknande. Det här är lätt för en efterbliven lågbegåvad (och gissar på högre IQ här). Sen har du dina FUNGERANDE tabletter inom samma vecka.

Lycka till i denna kära värld på det älskade flöddret! Peace.

Det lät intressant. Tyvärr är jag en komplett idiot på teknik och datorer. Jag vill absolut ha en TUNG medicin som verkligen biter, mer eller mindre förvandlar mig till en zombie temporärt, men jag vill ha full kontroll över den och kunna ta den bara vid behov. Drar mig för att kontakta psykiatrin eftersom det finns så mycket idioti och förmynderi i den svängen.
Citera
2023-05-17, 14:42
Bannlyst
Citat:
Nej, jag tror du är personlighetsstörd. Mot det hjälper inga mediciner.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in