2023-05-15, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knudo
Kvinnor och logik har aldrig gått hand i hand. Du är ett praktexempel. För mycket känslor och käbbel kommer från era näbbar.

Eran pyramid är som en klump uppe i toppen där alla har stora egon även fast ni inte alls är snygga.

Här har du första resultat när man gör en google sökning

https://time.com/3547890/tinder-men-women-swipe-right/

Nu avviker du från topic igen Jag har inga problem med min sexualdrift, men det är ju tydligt att det är många som har det när de swipar på 50% och ger kvinnor uppblåsta egon.

Du tror inte det mer har att göra med att dels kvinnor matchar med fler män per dag än männen matchar med kvinnor? Och att män kan tänka sig ligga med i princip vad som helst medan kvinnor föredrar de som de tycker ser bäst ut? En kvinna kan sattsa på 1 man och det leder i de flesta fall till någonting medan en man försöker sattsa på så många som möjligt i hopp om att någon av de vill mötas?
En kvinna skulle bli totalt överöst av män om de försökte dejta de flesta som de matchar med och måste därför sortera mer innan. Hade männen matchat med 50 kvinnor per dag, Varje dag, Hade de också selekterat mycket mer istället för att bara gå ''Nice, 3 matchingar idag, Jag swipar ja på alla tre även om de bara är medelmåtta för jag bryr mig inte sålänge jag får chans att knulla''.
Citera
2023-05-15, 13:55
Medlem
Dopaminas avatar
Citat:
Kvinnor och logik har aldrig gått hand i hand. Du är ett praktexempel. För mycket känslor och käbbel kommer från era näbbar.

Eran pyramid är som en klump uppe i toppen där alla har stora egon även fast ni inte alls är snygga.

Här har du första resultat när man gör en google sökning

https://time.com/3547890/tinder-men-women-swipe-right/

Nu avviker du från topic igen Jag har inga problem med min sexualdrift, men det är ju tydligt att det är många som har det när de swipar på 50% och ger kvinnor uppblåsta egon.
Problemet är väl att din drift är för hög för andelen ligg i ditt fall. Du skulle behöva tona ner driften med typ antidepressiva. Du lider av en obalans. Det är därför du har ett omättligt behov av att trycka ner kvinnor.

Empati är inte min starka sida och jag har dokumentation på det. Du saknar likvärdig dokumentation och jag är säker på det.

Du tror att 50% av kvinnorna på Tinder är på samma platå utseendemässigt och att resten är längre ner? Hur bygger du pyramider? Min har en tydlig topp.

Om kvinnorna kan välja och vraka, så why not? Skulle inte du göra det om du hade chansen? Varför blame:a?

Om du tycker att det finns en större andel snygga män än snygga kvinnor, eftersom du kan bygga pyramider med män och inte med kvinnor, varför blir du inte bara bög?

Du får gärna förklara för oss ovetande vad själva swajpandet har med efterföljderna av swajpandet att göra? Får alla som swajpar höger på varandra ligga med varandra eller får 50% av kvinnorna könsjukdomar av 10% av männen? Att få bekräftelse online genom en matchning på Tinder är inte the thing in life för då har man stora problem med sig själv.

Och ännu större problem har nog en random utomstående incel som problematiserar förfarandet här och varvar det med personangrepp mot fram för allt kvinnor som om livet hängde på det. Det är faktiskt definitionen av sexbrist. Brist. Inte drift. Brist. Ett bristtillstånd. Något som saknas. Något det är för litet utav.

Kram TS!
Senast redigerad av Dopamina 2023-05-15 kl. 13:57.
Citera
2023-05-15, 14:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dopamina
Problemet är väl att din drift är för hög för andelen ligg i ditt fall. Du skulle behöva tona ner driften med typ antidepressiva. Du lider av en obalans. Det är därför du har ett omättligt behov av att trycka ner kvinnor.

Empati är inte min starka sida och jag har dokumentation på det. Du saknar likvärdig dokumentation och jag är säker på det.

Du tror att 50% av kvinnorna på Tinder är på samma platå utseendemässigt och att resten är längre ner? Hur bygger du pyramider? Min har en tydlig topp.

Om kvinnorna kan välja och vraka, så why not? Skulle inte du göra det om du hade chansen? Varför blame:a?

Om du tycker att det finns en större andel snygga män än snygga kvinnor, eftersom du kan bygga pyramider med män och inte med kvinnor, varför blir du inte bara bög?

Du får gärna förklara för oss ovetande vad själva swajpandet har med efterföljderna av swajpandet att göra? Får alla som swajpar höger på varandra ligga med varandra eller får 50% av kvinnorna könsjukdomar av 10% av männen? Att få bekräftelse online genom en matchning på Tinder är inte the thing in life för då har man stora problem med sig själv.

Och ännu större problem har nog en random utomstående incel som problematiserar förfarandet här och varvar det med personangrepp mot fram för allt kvinnor som om livet hängde på det. Det är faktiskt definitionen av sexbrist. Brist. Inte drift. Brist. Ett bristtillstånd. Något som saknas. Något det är för litet utav.

Kram TS!

Din pyramid är uppochnedvänd

Egot som ni får utav sociala medier speglar ju av sig i samhället. Tänk logiskt.

Att jag var incel visste jag inte. Får man inte tycka vad man vill utan att behöva vara en incel. Du är nog lite förvirrad du också. Lugna dig med personangreppen. Jag trycker inte ner kvinnor, jag berättar sanningen. Även om du inte är villig att motta den.

George Orwell quote:
Citat:
In times of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act
Citera
2023-05-15, 14:36
Medlem
Citat:
Dessa odugliga skämt till fruntimmer lever de lättaste, mest bekväma livet en man någonsin kan önska sig. Ett exempel är att det enda som krävs för att tjäna pengar som kvinna, är ett alldagligt utseende och lite brist på självrespekt. Då syftar jag på alla OnlyFans kreatörer man läser om som har noll talang annat än att de föddes till kvinna. De tjänar helt otroliga summor på detta, och kommer pga desperation från män. Kvinnan har den lättaste tillgången till sex, då de inte behöver lyfta ett finger. De siffror från dejtingsidor visar att män swipar på 50% av kvinnorna, medans kvinnorna swipar på mindre än 10% av männen. Den här jävla desperationen från män leder ju till att kvinnor får ett uppblåst ego. Förstår ni inte det?

Det är ett jävla snack om feminism hit och dit, men faktum är att män lever ett tuffare liv och har alltid haft större krav och förväntningar på sig. Män ska tränga undan sina känslor, män ska ut i krig, män får inte visa sig svag. Det kanske stärker min poäng då 2/3 som tar livet av sig, är män.

Jag personligen har haft stora krav från min far när jag växte upp. Jag skulle snickra, hjälpa till på gården, klippa gräsmattan, måla om huset. Det medans mina systrar inte behövt lyfta ett finger under hela deras uppväxt. Ni som lever i samborelationer kan berätta vem av er är det som skottar, bygger och klipper gräsmattan hemma? Vad är det för jävla jämlikhet egentligen?

Varför bidrar ni till denna utveckling män? Vilken feminism snackar vi om?

https://www.youtube.com/watch?v=6NuBCU-wCSo

Favoritcitat av ett av genom tidernas största geni:

Inte en kvinna finns med i Top 100 listan för schackspelare i världen. Män är både starkare och smartare än kvinnor, så varför försöker vi glida ifrån de traditionella könsrollerna där vi gör det vi är mest kompetent på? Helt hjärntvättade är ni!

Jag tycker det är skamlöst att kvinnor ska ha samma rättigheter och möjligheter som män, när de bokstavligen är inkompetenta och underlägsna på alla plan.

Kvinnan är mest kompetent i hemmet och där bör hon hålla sig!

Varför glider vi ifrån våra könsroller och varför bidrar ni till kvinnornas delirium?
Könsroller är bara generella och de förändras över tid.
Dagens kvinnor speglar dagens män.
Kvinnor blir kvinnliga och traditionella ju mer män är traditionella män.

Många kvinnor älskar könsroller så länge de är med en riktig man.
Du kan ju inte vara en överviktig simp och tro att kvinnor som du förespråkar kommer söka sig till dig.

Vidare varför bryr du dig om dina systrar sluppit allt du räknar upp?
Det du har lärt dig har väl gjort dig mer självständig?

Nä men jag jobbar som chef på ett större bolag för att pappa ställde höga krav på mig i skolan och kollade så att jag gjort mina läxor.
Mina systrar slapp och nu har de vanliga jobb.
Vad orättvist att de slapp!
Eller inte..
Citera
2023-05-15, 14:49
Medlem
Dopaminas avatar
Citat:
Din pyramid är uppochnedvänd

Egot som ni får utav sociala medier speglar ju av sig i samhället. Tänk logiskt.

Att jag var incel visste jag inte. Får man inte tycka vad man vill utan att behöva vara en incel. Du är nog lite förvirrad du också. Lugna dig med personangreppen. Jag trycker inte ner kvinnor, jag berättar sanningen. Även om du inte är villig att motta den.

George Orwell quote:
Varför säger du ni? Redan här har du bestämt dig för att du vill skapa en allmän uppfattning om kvinnor.

Vad fan vet du om mig? Du skriver "ni" och jag gissar att det inte är en artighetsfras?? Har alla kvinnor sociala medier? Nej just ja. Du ser en liten procent och sedan tar du 50% av dem.. osv.. och gissar lite och har lite egna idéer om vad som händer efter en swajp som då exkluderar dig allt som oftast.

Men nu tänker jag försvara mig. Jag mötte min pojkvän på sprutbytet och vi saknar båda sociala medier. Det behövdes inget swajpande där inte och han är snygg. Vi matchar. Jag är nöjd så. Mer än nöjd. Men jag har provat Tinder och blev förvånad över att 99% av männen swajpade höger på mig trots att jag skrev i min presentation att jag var psykisk störd sprutnarkoman och la ut en bild på mig från avgiftningen iförd sjukhuskläder.

Jag blir förundrad över er män. Jag fick knulla alla hunkar oskyddat med djupt skurna handleder efter ett LPT. La och swajpade på psyket och kom ut till 10% hjärndöda dudes. Men så är jag snygg med. Det kanske hade betydelse.

Är ni tappade? Det var ett jävla jobb att göra mig av med alla stalkers sen som ville pröjsa mitt knark och tycka synd om mig hela tiden. Ja, jag skulle kunna leva the high life men jag är nöjd så här. Min nuvarande är något alldeles extra. Det är kärlek och i slutet av dagen och efter allt swajpande när överbelastningsskadorna i tumleden är ett faktum så är kärlek det som betyder mest. Inte likes, swajpande och meningslöst sex.

Begriper du det här?
Citera
2023-05-15, 15:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dopamina
Varför säger du ni? Redan här har du bestämt dig för att du vill skapa en allmän uppfattning om kvinnor.

Vad fan vet du om mig? Du skriver "ni" och jag gissar att det inte är en artighetsfras?? Har alla kvinnor sociala medier? Nej just ja. Du ser en liten procent och sedan tar du 50% av dem.. osv.. och gissar lite och har lite egna idéer om vad som händer efter en swajp som då exkluderar dig allt som oftast.

Men nu tänker jag försvara mig. Jag mötte min pojkvän på sprutbytet och vi saknar båda sociala medier. Det behövdes inget swajpande där inte och han är snygg. Vi matchar. Jag är nöjd så. Mer än nöjd. Men jag har provat Tinder och blev förvånad över att 99% av männen swajpade höger på mig trots att jag skrev i min presentation att jag var psykisk störd sprutnarkoman och la ut en bild på mig från avgiftningen iförd sjukhuskläder.

Jag blir förundrad över er män. Jag fick knulla alla hunkar oskyddat med djupt skurna handleder efter ett LPT. La och swajpade på psyket och kom ut till 10% hjärndöda dudes. Men så är jag snygg med. Det kanske hade betydelse.

Är ni tappade? Det var ett jävla jobb att göra mig av med alla stalkers sen som ville pröjsa mitt knark och tycka synd om mig hela tiden. Ja, jag skulle kunna leva the high life men jag är nöjd så här. Min nuvarande är något alldeles extra. Det är kärlek och i slutet av dagen och efter allt swajpande när överbelastningsskadorna i tumleden är ett faktum så är kärlek det som betyder mest. Inte likes, swajpande och meningslöst sex.

Begriper du det här?

Nu svingar du mot osynliga kommentarer igen

Läs gärna igenom trådstarten innan du gör ännu ett puckat inlägg
Citera
2023-05-15, 15:26
Medlem
Dopaminas avatar
Citat:
Nu svingar du mot osynliga kommentarer igen

Läs gärna igenom trådstarten innan du gör ännu ett puckat inlägg
Läste. Står fortfarande om ditt kvinnoförtryck. Ganska öppet också. Och att du inte får en kvinna. Ska jag behöva översätta varje stycke åt dig? Lite självinsikt kanske vore på sin plats..

Någon annan får offra sig här. Ska gå och pussa på min alfahane.
Citera
2023-05-15, 15:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fantail
Du tror inte det mer har att göra med att dels kvinnor matchar med fler män per dag än männen matchar med kvinnor? Och att män kan tänka sig ligga med i princip vad som helst medan kvinnor föredrar de som de tycker ser bäst ut? En kvinna kan sattsa på 1 man och det leder i de flesta fall till någonting medan en man försöker sattsa på så många som möjligt i hopp om att någon av de vill mötas?
En kvinna skulle bli totalt överöst av män om de försökte dejta de flesta som de matchar med och måste därför sortera mer innan. Hade männen matchat med 50 kvinnor per dag, Varje dag, Hade de också selekterat mycket mer istället för att bara gå ''Nice, 3 matchingar idag, Jag swipar ja på alla tre även om de bara är medelmåtta för jag bryr mig inte sålänge jag får chans att knulla''.

Kvinnor matchar med fler per dag eftersom männen swipar på varannan kvinna. Det är ju desperation ifrån män eller så är det för selektiva kvinnor. Jag kan tycka att swipa på varannan kvinna är lite väl mycket, och det bidrar till att kvinnor kan matcha med vem dom vill. Det gör också att de får ett uppblåst ego.
Citera
2023-05-15, 15:56
Medlem
Dopaminas avatar
Citat:
Kvinnor matchar med fler per dag eftersom männen swipar på varannan kvinna. Det är ju desperation ifrån män eller så är det för selektiva kvinnor. Jag kan tycka att swipa på varannan kvinna är lite väl mycket, och det bidrar till att kvinnor kan matcha med vem dom vill. Det gör också att de får ett uppblåst ego.
Bygger matchningar på en app egon? Det låter så innehållsfattigt.

Vad händer efter swajpningarna? Lever 5 mediokra kvinnor lyckligt tillsammans med 1 självupptagen alfahane med narcissism och multiresistent klamydia och gonorré sedan?
Citera
2023-05-15, 16:57
Medlem
Citat:
Du verkar vara passa in i den beskrivningen. Hur kan du tycka att kvinnor ska ha samma löner som män när män är bättre på allt de gör? Schack är ett bevis som stärker att vi också är intellektuellt överlägsna. Med minskade rättigheter och möjligheter tycker jag att vi kan glida tillbaks in i de traditionella könsrollerna, och allt som var bättre förr i tiden. Min uppfostran var tuff så det är under min och de flestas värdighet att vem som helst av det kvinnliga könet ska kunna lägga ut lättkläda bilder på OnlyFans, och tjäna stora summor varje månad. Du är helt hjärntvättad!

Folk tjänar olika och så kommer det vara även om kvinnor har "rättigheter". Det är inte det "rättigheten" handlar om. Rättigheten handlar om att kvinnor ska få behålla sin egen lön. Även om den så är några tusenlappar mindre än hennes makes lön. Så ska hennes lön in på hennes konto. Det är bla. vad den ekonomiska rättigheten handlar om. Och det kan du väl ändå hålla med om? Att om Stina jobbar och tjänar pengar, så ska dessa slantar in på Stinas konto och inte på hennes make Bertils konto?

Du saknar ju helt historiska kunskaper. Jenny9 och Merapi kan nog lära dig lite om historia. Så att du förstår vad feminism är för något.

I övrigt: hur många kvinnor lägger ut lättklädda bilder på ONLYFANS? Känner du ens någon? Jag känner ingen.
Citera
2023-05-15, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Exakt! Dessutom vill kvinnor inte ha sex med allt och alla, vi har lite större krav än män som iallafall här på fb bara vill ligga urskillningslöst. De begriper inte alls att mäns och kvinnors sexualitet skiljer sig. De får ut mer av att tömma och glömma, vi känner oss bara smutsiga av sånt, om man får generalisera.

Ja, det vore på sin plats att dessa män tar reda på hur kvinnor i regel fungerar, innan de börjar prata om hur "lätt" kvinnor har det.
Citera
2023-05-15, 17:12
Medlem
zombie-nations avatar
Att det är lätt att vara kvinna går alltid ut på att de kan hora ut sig.

Män kan hora ut sig till andra män, det är bara att börja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in