Citat:
Ursprungligen postat av
knudo
Kvinnor och logik har aldrig gått hand i hand. Du är ett praktexempel. För mycket känslor och käbbel kommer från era näbbar.
Eran pyramid är som en klump uppe i toppen där alla har stora egon även fast ni inte alls är snygga.
Här har du första resultat när man gör en google sökning
https://time.com/3547890/tinder-men-women-swipe-right/
Nu avviker du från topic igen

Jag har inga problem med min sexualdrift, men det är ju tydligt att det är många som har det när de swipar på 50% och ger kvinnor uppblåsta egon.
Problemet är väl att din drift är för hög för andelen ligg i ditt fall. Du skulle behöva tona ner driften med typ antidepressiva. Du lider av en obalans. Det är därför du har ett omättligt behov av att trycka ner kvinnor.
Empati är inte min starka sida och jag har dokumentation på det. Du saknar likvärdig dokumentation och jag är säker på det.
Du tror att 50% av kvinnorna på Tinder är på samma platå utseendemässigt och att resten är längre ner? Hur bygger du pyramider? Min har en tydlig topp.
Om kvinnorna kan välja och vraka, så why not? Skulle inte du göra det om du hade chansen? Varför blame:a?
Om du tycker att det finns en större andel snygga män än snygga kvinnor, eftersom du kan bygga pyramider med män och inte med kvinnor, varför blir du inte bara bög?
Du får gärna förklara för oss ovetande vad själva swajpandet har med efterföljderna av swajpandet att göra? Får alla som swajpar höger på varandra ligga med varandra eller får 50% av kvinnorna könsjukdomar av 10% av männen? Att få bekräftelse online genom en matchning på Tinder är inte the thing in life för då har man stora problem med sig själv.
Och ännu större problem har nog en random utomstående incel som problematiserar förfarandet här och varvar det med personangrepp mot fram för allt kvinnor som om livet hängde på det. Det är faktiskt definitionen av sexbrist. Brist. Inte drift. Brist. Ett bristtillstånd. Något som saknas. Något det är för litet utav.
Kram TS!