2024-11-19, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swdrdz
Är han själv inte advokat?

Att produktionsbolaget ens tog in en sån konfliktsökande person. Har han "vinklats fel" eller vad har gått snett enligt honom?

Har gått typ första året på juristprogrammet innan han hoppade av.
Citera
2024-11-19, 13:31
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickeh84
Dragomir är väl jugge och Mosally från Syrien. Jag förstår att ni tänker "blatte som blatte" men det är rätt så stor skillnad faktiskt.

Fan va man vill knulla Katja.
Citera
2024-11-19, 13:43
Medlem
Lala.s avatar
Det hade varit spännande att se vad som hände ifall folk gick ihop och anklagade Filip. Han skulle kunna gå i taket. Jag vet inte om de inte vågar eller om de inte tror att han är förrädare.

Men det hade också varit spännande ifall Filip får med folk på att rösta på advokaten eller Nadim. Då kan ju iallafall mina favoriter, Niklas & Ronny vara kvar ett tag till.
Citera
2024-11-19, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luppilajnen
Från Filips instagram:

Sjuk intrigmakare. Han borde komma ut ur garderoben och spärras in
Citera
2024-11-20, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LandetsMinstaKuk
Shit henne har jag inte ens tänk på under hela programmet, ungefär som hon Nickie förra säsongen .. Kan du förklara varför hon är en hemsk människa?

(FB) Känd kvinnlig streamer var otrogen i tre år mot världskänd Esportare.
Citera
2024-11-20, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M19283
Hur dum får man bli? Marianne var ju hemma vid 20/21-tiden (vad hon sa i Gravkammaren i alla fall) men valde ändå att ljuga om vad hon hade sett på tv? Grundregeln är ju att hålla sig så nära sanningen som det bara går om man ska ljuga. Hade hon bara sagt att hon såg Diggiloo eller vad det var och sen var trött och stängde av, så hade åtminstone inte just det avslöjat henne. Hon gjorde ju helt rätt i gravkammaren när hon skulle beskriva för Katja vad som fanns i asken och ändrade bara namnet men beskrev resten sanningsenligt.

Marianne må ha varit dum där, men jag tycker Niklas borde sparat "TV-kortet" och spela det senare. Det var väl typ 90% chans, om inte mer, att Marianne skulle få flest röster ändå.
Kelda sa väl till och med att hon måste tänka mer noggrant på just sånt från och med nu.
Citera
2024-11-20, 14:19
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Fan va man vill knulla Katja.
Hon ser ut som en jävla sköldpadda i ansiktet.
Citera
2024-11-20, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luppilajnen
Från Filips instagram:

Ojdå. Framstod han inte som galen innan, så gör han det definitivt nu. Han som har så "avancerat matematiskt tänkande" och "vet att han har rätt men kan inte förklara varför" borde ju förstå att han bara gräver en ännu djupare grop till sig själv med detta.

Reaktionen gör att vi kan anta ett par saker. Han kommer inte stå som vinnare, och han har förstått att han framställs som en galning och inte lika intelligent och träffsäker som han hade hoppats på.
Citera
2024-11-20, 16:19
Medlem
Gantss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DontSweatIt
Marianne må ha varit dum där, men jag tycker Niklas borde sparat "TV-kortet" och spela det senare. Det var väl typ 90% chans, om inte mer, att Marianne skulle få flest röster ändå.
Kelda sa väl till och med att hon måste tänka mer noggrant på just sånt från och med nu.
Kylda hade ju tur att han frågade det precis innan hon kom in om jag kommer ihåg rätt. I och med Marianne svarade fel så glömde dem av Kelda.

Samtidigt väldigt dumt att fråga det när inte alla är på plats.
Citera
2024-11-20, 17:15
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epadator
Hon ser ut som en jävla sköldpadda i ansiktet.

Skaffa glasögon för fan.
Citera
2024-11-20, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weicon
Den förrädarna väljer att rekrytera av de trogna är :

Om detta stämmer är de bakom flötet. Att rekrytera någon som verkligen ses som trogen är en sanslöst usel idé. Förrädarspelet handlar ju om att hela tiden hålla en förrädare mer sus än sig själv.
Citera
2024-11-20, 21:56
Medlem
Gantss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geniet15
Om detta stämmer är de bakom flötet. Att rekrytera någon som verkligen ses som trogen är en sanslöst usel idé. Förrädarspelet handlar ju om att hela tiden hålla en förrädare mer sus än sig själv.
Fast samtidigt smart?

Om dem andra märker att Liam inte är lika orolig på att bli mördad så blir han mer suspekt? Jag antar att alla får veta att någon trogen värvades?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in