Flashback bygger pepparkakshus!
2024-11-01, 19:55
Medlem
Wtf spoila. Där förstörde du kvällen.
Citera
2024-11-01, 19:59
Medlem
timpanis avatar
En tråkig grej med att kolla på andra länders produktioner är att tävlingarna ofta är kopierade rakt av. Så jag brukar skippa förbi dom. Däremot kan det vara kul att höra snacket i bilarna på väg tillbaka från tävlingen, och förstås under minglet innan runda bordet.
Citera
2024-11-01, 20:02
Medlem
picapicans avatar
Stör mig som fan på programledarens sätt att prata.
Citera
2024-11-01, 20:03
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konika
Vem?

Och hur ska man kunna diskutera programmet utan att spoila?

Bättre att inte gå in här innan man sett senaste avsnittet.
Citera
2024-11-01, 20:06
Medlem
picapicans avatar
Kelda framstår som narcissist.
Citera
2024-11-01, 20:15
Medlem
Detta är nog inspelat i våras efter Jockes bror "Chrippa" svek sin bror och familj och vänner och detta drama har nog fått Jocke att inte vara lika godtrogen längre och kunna se igenom lögner och fasader.
Citera
2024-11-01, 20:35
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konika

Vem förstörde kvällen? Det står ju vilka som är förrädare. Eller är det jag som inte fattar
Citera
2024-11-01, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Vem förstörde kvällen? Det står ju vilka som är förrädare. Eller är det jag som inte fattar

Och om personen menar vilka som åker ut, så har det stått flera inlägg här idag. Det släpptes 02.00 i natt på play. Så om man inte vill bli spoilad ska man inte gå in här..
Citera
2024-11-01, 21:08
Medlem
Man får ju hjärnblödning av den här säsongen. Marie och Marianne som förrädare... alltså herregud.
Citera
2024-11-01, 21:24
Medlem
fonders avatar
Undrar om Shervin fått frågan ifall han i hemlighet vill ge sin sköld till en annan spelare.
Citera
2024-11-01, 21:25
Medlem
kukflashs avatar
Jag är ganska säker på att Filip blir mördad nästa gång, jösses vilket pantskaft han är.
Citera
2024-11-01, 21:35
Medlem
Såg nyss Kammaren efter programmet, fan Katia Mosally skulle ha varit programledaren för hela, så bra i be hennes ’Delivery’ som man säger i rap.

Haha arrividerci kommer inte bli en grej, känns som de säger de motvilligt efter.
Annars gillar jag programledaren som actor.

I programmen mörks det hur det som sheeps följer med andras röster, så då är det bäst för traitor att ha kvar de korkade. Blir en förrädare anklagad då så kommer han kunna rikta bort det manipulativt.

Dom här utmaningarna för pengar emellanåt är ju helt meningslösa och tillför nästan ingenting för leken, de hade kunna ändra på de. Jag spolar dirr genom hela den grejen. Men undan för för praten som uppkommer när skölden ska delas ut.. Det skulle kunna tillföras fler spelregler i nån framtida säsong.

Någon säsong skulle de kunna ta med Robinson deltagare, där blir man mycket nog vettas om paranoia och trust

Aght för mig. Hoppas det blir en bomb säsong. Minns inte vilka två länders säsong jag såg men de var verkligen bomb bra.

Asbra lek verkligen, för mycket utfylldning de hära för pengarna i Traitors, stupid. Ingenting klår den bästa leken Survivor av full paranoia(sjukligt underhållande) det är och oförutsägbarhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in