En tråkig grej med att kolla på andra länders produktioner är att tävlingarna ofta är kopierade rakt av. Så jag brukar skippa förbi dom. Däremot kan det vara kul att höra snacket i bilarna på väg tillbaka från tävlingen, och förstås under minglet innan runda bordet.
Detta är nog inspelat i våras efter Jockes bror "Chrippa" svek sin bror och familj och vänner och detta drama har nog fått Jocke att inte vara lika godtrogen längre och kunna se igenom lögner och fasader.
Vem förstörde kvällen? Det står ju vilka som är förrädare. Eller är det jag som inte fattar
Och om personen menar vilka som åker ut, så har det stått flera inlägg här idag. Det släpptes 02.00 i natt på play. Så om man inte vill bli spoilad ska man inte gå in här..
Såg nyss Kammaren efter programmet, fan Katia Mosally skulle ha varit programledaren för hela, så bra i be hennes ’Delivery’ som man säger i rap.
Haha arrividerci kommer inte bli en grej, känns som de säger de motvilligt efter.
Annars gillar jag programledaren som actor.
I programmen mörks det hur det som sheeps följer med andras röster, så då är det bäst för traitor att ha kvar de korkade. Blir en förrädare anklagad då så kommer han kunna rikta bort det manipulativt.
Dom här utmaningarna för pengar emellanåt är ju helt meningslösa och tillför nästan ingenting för leken, de hade kunna ändra på de. Jag spolar dirr genom hela den grejen. Men undan för för praten som uppkommer när skölden ska delas ut.. Det skulle kunna tillföras fler spelregler i nån framtida säsong.
Någon säsong skulle de kunna ta med Robinson deltagare, där blir man mycket nog vettas om paranoia och trust
Aght för mig. Hoppas det blir en bomb säsong. Minns inte vilka två länders säsong jag såg men de var verkligen bomb bra.
Asbra lek verkligen, för mycket utfylldning de hära för pengarna i Traitors, stupid. Ingenting klår den bästa leken Survivor av full paranoia(sjukligt underhållande) det är och oförutsägbarhet.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!