Citat:
Ursprungligen postat av
Blessed81
utbrottet i gravkammaren såg du den?
Det där hon sa där går faktiskt tolka som olagahot och sedan försökte hon förnedra alla med.
Helt otroligt den skatan ens fick vara med.
Finns en anledning familjen pascalidou inte är välkomna i rinkeby fast hennes syster fan är en 10 poängare
Ja att hon och Malou von Sievers är goda vänner är ingen skräll. De har båda två ständigt lyfts fram och fått driva sin linje oemotsagd i media. Deras politiska åsikter om mångkultur som ett himmelrike, känns idag helt apart.
Alexandra ser sig själv som asfaltsbarn och geni, alla borde kyssa marken hon går på. Kanske inte så konstigt då hon släpps in på nationalscenen och porträtteras i stora reportage i våra stora morgontidningar. Hon har blivit gullad med konstant av en offentlighet som letat med ljus och lykta efter mångkulturens goda exempel.