2025-12-09, 23:50
  #4429
Avstängd
Blessed81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meganegerdase
Nej men nu avslöjade ju Pascalidou, detta var sista gången. Nästa tisdag är sista avsnittet - end game
eftersom du inte sett alla säsongerna vet du inte vad jag talar om.

se dem.

allt underlättar för förrädarna vinner de inte nu måste de ju göra bort sig kraftigt.
Citera
2025-12-10, 01:24
  #4430
Medlem
Väldigt tråkig säsong igen. Skulle vara mycket bättre med vanligt folk som Traitors UK.
Citera
2025-12-10, 01:46
  #4431
Avstängd
Blessed81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsAlwaysRight
Väldigt tråkig säsong igen. Skulle vara mycket bättre med vanligt folk som Traitors UK.
Nej det skulle det verkligen inte, vill du se flera pumahjärtor och johannes tex?

Lite smartare folk hade de dock kunnat ta in
Citera
2025-12-10, 02:29
  #4432
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foxinsox
Trogna har vunnit tidigare.

Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Dom trogna vann ju förra säsongen
Jag hade nästan förträngt förra säsongen, det var mest en tråkig säsong. De som vann är inga smarta personer, de hade en hel del tur.

Kanske finns en utländsk säsong där trogna är smarta som vunnit.
Citera
2025-12-10, 05:18
  #4433
Medlem
Qwelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Sa ju att Matilda gjorde en stor tabbe när hon attackera alex under runda bordet den gången och han rösta på henne

Det är otroligt märkligt att inte fler har snappat upp på det förutom Tom och Wilmer.
Citera
2025-12-10, 06:30
  #4434
Avstängd
Blessed81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Jag hade nästan förträngt förra säsongen, det var mest en tråkig säsong. De som vann är inga smarta personer, de hade en hel del tur.

Kanske finns en utländsk säsong där trogna är smarta som vunnit.
de vann för två korkade babbar valde köra ihop, och de blev inte utröstade för4 folk visste de var trogna då de var för dumma för vara förrädare.

samir badran som vann var ju med i sveriges dummaste efter den segern, vann han inte där med?
Citera
2025-12-10, 06:51
  #4435
Medlem
Amors avatar
Stör mig på de som hyllar Alexandra för hennes fantastiska ordförråd och retorik.

Vi som följt henne genom decennierna känner igen hennes svador av poserande och innehållslöst språk. Tycker hon broderar ut med "svåra ord" i onödan av härskartekniska skäl.
__________________
Senast redigerad av Amor 2025-12-10 kl. 07:09.
Citera
2025-12-10, 07:06
  #4436
Avstängd
Blessed81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Stör mig på de som hyllar Alexandra för hennes fantastiska ordförråd och retorik.

Vi son följt henne genom decennierna känner igen hennes svador av poserande och innehållslöst språk. Tycker hon broderar ut med "svåra ord" i onödan av härskartekniska skäl.
utbrottet i gravkammaren såg du den?

Det där hon sa där går faktiskt tolka som olagahot och sedan försökte hon förnedra alla med.

Helt otroligt den skatan ens fick vara med.

Finns en anledning familjen pascalidou inte är välkomna i rinkeby fast hennes syster fan är en 10 poängare
Citera
2025-12-10, 07:14
  #4437
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blessed81
utbrottet i gravkammaren såg du den?

Det där hon sa där går faktiskt tolka som olagahot och sedan försökte hon förnedra alla med.

Helt otroligt den skatan ens fick vara med.

Finns en anledning familjen pascalidou inte är välkomna i rinkeby fast hennes syster fan är en 10 poängare

Ja att hon och Malou von Sievers är goda vänner är ingen skräll. De har båda två ständigt lyfts fram och fått driva sin linje oemotsagd i media. Deras politiska åsikter om mångkultur som ett himmelrike, känns idag helt apart.

Alexandra ser sig själv som asfaltsbarn och geni, alla borde kyssa marken hon går på. Kanske inte så konstigt då hon släpps in på nationalscenen och porträtteras i stora reportage i våra stora morgontidningar. Hon har blivit gullad med konstant av en offentlighet som letat med ljus och lykta efter mångkulturens goda exempel.
Citera
2025-12-10, 07:22
  #4438
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Stör mig på de som hyllar Alexandra för hennes fantastiska ordförråd och retorik.

Vi som följt henne genom decennierna känner igen hennes svador av poserande och innehållslöst språk. Tycker hon broderar ut med "svåra ord" i onödan av härskartekniska skäl.

Hon är bra på att prata. Inget snacka och få folk med sig. Inget snack om det. Hon har den där bestraffningstekniken av människor som tycker annorlunda vilket är vanligt bland ledare.

Däremot är hon inte vidare stragötegiskk. Hårresande faktiskt att hon gång på gång letar långt borta när vem som helst kan förstå att hon borde ha förrädarna nära. Annars hade hon varit mördad för länge sedan.
Citera
2025-12-10, 07:29
  #4439
Avstängd
Blessed81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Ja att hon och Malou von Sievers är goda vänner är ingen skräll. De har båda två ständigt lyfts fram och fått driva sin linje oemotsagd i media. Deras politiska åsikter om mångkultur som ett himmelrike, känns idag helt apart.

Alexandra ser sig själv som asfaltsbarn och geni, alla borde kyssa marken hon går på. Kanske inte så konstigt då hon släpps in på nationalscenen och porträtteras i stora reportage i våra stora morgontidningar. Hon har blivit gullad med konstant av en offentlighet som letat med ljus och lykta efter mångkulturens goda exempel.
https://www.gp.se/pascalidou-anklagas-for-plagiat-igen.caf8427f-56d8-43aa-9619-6b567f901bba

Geniet har gjort det igen.
Citera
2025-12-10, 09:35
  #4440
Medlem
Vad hade hänt om Ahmed glömde vilken bägare de hällde giftet i och drack den själv?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in