2023-10-19, 19:52
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mankers
Varför kallar alla programledaren för Gago? Så kallas någon som har problem att uttrycka sig verbalt, i spansktalande länder då.
Gago är hans smeknamn.
Citera
2023-10-19, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mankers
Varför kallar alla programledaren för Gago? Så kallas någon som har problem att uttrycka sig verbalt, i spansktalande länder då.

Han heter ju Dragomir och så har han Gago som smeknamn? Står på hans wikipediasida till och med. Vad Gago betyder på spanska är helt värdelös information eftersom det här är i Sverige.
Citera
2023-10-19, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sockerhicka
Han heter ju Dragomir och så har han Gago som smeknamn? Står på hans wikipediasida till och med. Vad Gago betyder på spanska är helt värdelös information eftersom det här är i Sverige.

Varför ska alla börja kalla någon som inte ens räknas som folkkär och som på sin höjd är ytligt bekant med deltagarna i serien, för ett smeknamn? Så konstigt.

Jag tycker att han är en ganska kass programledare som faktiskt uttrycker sig dåligt.

Men programmet är sjukt kul ändå
Citera
2023-10-19, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickeh84
Dragomir är väl jugge och Mosally från Syrien. Jag förstår att ni tänker "blatte som blatte" men det är rätt så stor skillnad faktiskt.
Fast jag tänkte INTE så. Utan på att de är lika. Tycker du själv att alla utlänningar är lika, eller vaddå?
Citera
2023-10-19, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hippielina
Tycker jag med. De kunde vara far och dotter ju. Lika som bär!
Ja, verkligen och kul att du ser lika.
Citera
2023-10-19, 22:35
Medlem
nickeh84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vildesvinn
Fast jag tänkte INTE så. Utan på att de är lika. Tycker du själv att alla utlänningar är lika, eller vaddå?

Nej, jag tycker inte att de är lika bara för att de båda är utländska. Fast oavsett tycker jag inte de är så lika.
Citera
2023-10-20, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickeh84
Nej, jag tycker inte att de är lika bara för att de båda är utländska. Fast oavsett tycker jag inte de är så lika.
Men varför skrev du så till oss då?
Citera
2023-10-21, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weicon

Citera
2023-10-21, 01:16
Medlem
OK70s avatar
Det var förstås förväntad att

Hur som helst, nu finns 12 avsnitt av UK-versionen tillgänglig på TV4play för dem som vill sträck-kolla på den. https://www.tv4play.se/program/02d96...%C3%A4darna-uk
Citera
2023-10-21, 04:19
Medlem
baron-brazils avatar
Att Katja är en genomrutten person har man sett sen dag ett.
Citera
2023-10-21, 04:27
Medlem
Suecokids avatar
Snyggt av Katia!

Det är bara ett spel trots allt, i slutet av dagen, även om både Claudia och Olivia kände sig otroligt lurade där och då. Hon bjöd oss på en maxad show helt enkelt!

Håller med föregående skribent om att ha med nobodies nästa säsong!
Citera
2023-10-21, 06:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suecokid
Snyggt av Katia!

Det är bara ett spel trots allt, i slutet av dagen, även om både Claudia och Olivia kände sig otroligt lurade där och då. Hon bjöd oss på en maxad show helt enkelt!

Håller med föregående skribent om att ha med nobodies nästa säsong!

Sjukt att alla trogna missade i exakt alla val...

Hade dom kastat en tärning istället så hade tärningen lyckats mkt bättre...

Varenda magkänsla som Olivia och Nikki och Hasse hade var fel i precis allt

Hade dom tänkt till hur dom röstat innan så kanske dom skulle räknat ut det men deras magkänsla skulle dom lita på ju..

Undra om det är samma magkänsla som tjejerna litar på en badboy och sen känner sig lurade ? Ja kanske
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in