• 1
  • 2
2023-05-14, 02:49
Medlem
Varför det är så? Jag vet inte... Bara lite underligt kan man tycka. Inte att jag bryr mig egentligen, och kanske en befrielse att jag kan sluta skriva här.

Om ingen svarar på eller ens läser det jag skriver, varför ska jag då skriva här? Det finns andra sajter och dessutom är det kanske mer hälsosamt att interagera med folk irl istället.

Eller så kan jag skapa ett nytt konto vilket jag av diverse skäl gjort tidigare. Inget planerat, det har bara blivit så. Har dock bara haft mycket få konton genom åren.

Men som jag nämnde, inget jag bryr mig mycket på. Känns bara litet meningslöst att posta inlägg ingen verkar bry sig om.
2023-05-14, 02:53
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snobird
Varför det är så? Jag vet inte... Bara lite underligt kan man tycka. Inte att jag bryr mig egentligen, och kanske en befrielse att jag kan sluta skriva här.

Om ingen svarar på eller ens läser det jag skriver, varför ska jag då skriva här? Det finns andra sajter och dessutom är det kanske mer hälsosamt att interagera med folk irl istället.

Eller så kan jag skapa ett nytt konto vilket jag av diverse skäl gjort tidigare. Inget planerat, det har bara blivit så. Har dock bara haft mycket få konton genom åren.

Men som jag nämnde, inget jag bryr mig mycket på. Känns bara litet meningslöst att posta inlägg ingen verkar bry sig om.
Det är bra väder, folk gör annat än att hänga här. Gissar jag. 🤔😀
2023-05-14, 02:54
Medlem
Incel-Pervots avatar
Dina trådstarter får hyggligt antal svar. Eller vad menar du?
2023-05-14, 02:56
Medlem
Dyngbaggen2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sykkelpump
Citat:
Ursprungligen postat av Incel-Pervot
Vem pratar ni med? Såg ni boxningsmatchen?
2023-05-14, 02:56
Medlem
Citat:

Mitt i natten? Förvisso är folk på Flashback lite konstiga, men tror inte dessa varelser vaknar till liv och ger sig ut under nattens sena timmar.

Sen har det ju varit Eurovision varför vissa kanske är uppe lite längre än vanligt...
2023-05-14, 02:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incel-Pervot

Typ mina senaste inlägg i trådar. Ingen reaktion från någon. Brukar inte vara så men tidigare inget svar på något...
2023-05-14, 02:58
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Mitt i natten? Förvisso är folk på Flashback lite konstiga, men tror inte dessa varelser vaknar till liv och ger sig ut under nattens sena timmar.

Sen har det ju varit Eurovision varför vissa kanske är uppe lite längre än vanligt...

Sommar, grillar och dricker öl med vänner var väl hur jag tänkte…
2023-05-14, 02:59
Medlem
Citat:
Sommar, grillar och dricker öl med vänner var väl hur jag tänkte…

Ok, men ute i ett kompakt mörker i nattlig kyla? Väl inget som lockar legioner. Det är trots allt inte riktigt sommar än...
2023-05-14, 03:02
Medlem
Citat:

Ta det inte personligt! Ibland har man själv inget mer att skriva bara. Så är det säkert för dig också.
2023-05-14, 03:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Ta det inte personligt! Ibland har man själv inget mer att skriva bara. Så är det säkert för dig också.

Kan vara så... Men flera inlägg i aktiva trådar. Noll reaktion. Inte så någon behöver svara men lite underligt kan man tycka.
2023-05-14, 03:05
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ok, men ute i ett kompakt mörker i nattlig kyla? Väl inget som lockar legioner. Det är trots allt inte riktigt sommar än...

Nehej, då får du väl komma med ett förslag till bättre förklaring själv då.
Det är låg aktivitet i andra trådar också, men om du vill känna dig ensam, åsidosatt och speciell så är det helt OK för min del.
2023-05-14, 03:07
Medlem
Citat:
Nehej, då får du väl komma med ett förslag till bättre förklaring själv då.
Det är låg aktivitet i andra trådar också, men om du vill känna dig ensam, åsidosatt och speciell så är det helt OK för min del.

Hehe, visst är det kanske inget konstigt. Men känns bara lite dumt att kommentera och svara på saker, och ingen bryr sig alls. Kanske mina inlägg håller låg kvalité? Kan förvisso vara så...
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in