Citat:
Ursprungligen postat av
Satuanus
Än en gång du far med osanningar. Det är fortfarande 0.0 thc som gäller i Sverige i beredningar trotts att eu domstolen dömde att 0.3 är tillåtet. För att det skall gälla i Sverige måste det tas upp av en domstol och bli ett prejudikat om du vet vad det är.
Nej och nja. De får ju inte säljas för att rökas/ätas men det kringgås ju enkelt, som du vet. Men att använda dem är helt lagligt. Återigen är det du som har fel, vet inte hur många gånger jag ska informera dig om detta faktum.
Du behöver inte vara nedlåtande, otroligt opassande till någon som uppenbarligen har mycket bättre koll på läget än du har. Vet du lilla gubben vad ett prejudikat är? Lilla gumman?
Förklara hur din teori om hur det ligger till är förenligt med det faktum att det öppet i Sverige säljs sådana produkter, har gjorts så i åratal och ingen gör något.
Börjar lite trött på det här. Jag måste kunna få skriva som det är utan att du hoppar på mig och kommer med falsk information. Varför tar du inte 5-10 minuter och gör lite research?