Citat:
Ursprungligen postat av
amatoll
Knullade de offentligt?
Lugn nu, det har jag svårt att tro. De stötte väl till på nån våt kick off eller så små dunkades det lite här och var på arbetstid, inte fan vet jag men det är fakta att han fick gå från AE pga benande med assistent. Det kan säkert någon annan med mer insikt i AE utveckla.
Gällande Joe för övrigt så skulle även jag säga att han är reco. Han var med tidigt och drog in bra många mills till fastighetsbyrån. Nu får han stå för sitt och det säger jag ingenting om men på den tiden var det rock n roll överlag hos mäklarkåren. Han betade av sitt straff och startade eget men som många som startade 2018-2019 så har de varit skit tufft att få saker rullande när bostadsmarknaden varit kämpig. Coviden kom och bostadsmarknaden sköt som en raket. De som Joe kämpat med som anställda under en långsam marknad började helt plötsligt dra in mer stålar och lämnade joe för andra kontor. Ganska klassiskt mäklare överlag. Jag är genuint glad över att se att de går bra för honom, jag har aldrig haft honom som mäklare men jag hade inte haft några konstigheter med att sälja med honom.