Vill ha tips vad man kan ta om man vill bli glad och social och ha så lite bieffekter som möjligt,
börja träna, helst i lagsport... då får du självförtroende och lär dig umgås med andra människor, det är nog det bästa tipset enligt mig.
Det finns inga genvägar i livet som INTE har bieffekter...
Jag rökte min första joint när jag var 12 år... Nu pratar vi sisådär 15 år senare och jag röker fortfarande. Förutom det har jag tagit i princip allt mellan himmel och jord, LSD, Ecstacy, Benzo i alla dess former, Heroin, Morfin, Amfetamin, Kokain, Katamin... för att nämna några. Men det har inte gjort mig till en (tror iaf inte det) roligare eller bättre människa för det. Jag råder dig att hålla dig borta från droger över huvudtaget, skaffa dig en flickvän och en rolig hobby!!
börja träna, helst i lagsport... då får du självförtroende och lär dig umgås med andra människor, det är nog det bästa tipset enligt mig.
Det finns inga genvägar i livet som INTE har bieffekter...
har fullt av vänner men har tröttnat på alkohol. är så tråkigt. är effedrin nåt eller?
hmm okej, varför vill du börja knarka då? när och hur hade du tänkt att använda osv... ? Effedrin ger väll inget direkt rus, är väll lite mer som ett fungerande koffein av vad jag har hört då.. låter som någon sa innan att det är Amfetamin du är ute efter... fast något lättare skulle nog va att föredra
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!