• 1
  • 2
2006-07-26, 11:10
Medlem
Cock_Sparrers avatar
Vill ha tips vad man kan ta om man vill bli glad och social och ha så lite bieffekter som möjligt,
Citera
2006-07-26, 11:35
Medlem
waydwns avatar
Det låder som om bensodiazepiner kunde vara nåt för dig. Själv är jag full som ett ägg...
Citera
2006-07-26, 11:39
Medlem
smärtpatients avatar
opiater. Men det är en ganska stor risk för beroende om du börjar, om du tycker om det. Vilket du antagligen gör.
Citera
2006-07-26, 11:47
Medlem
Nazipolizeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cock_Sparrer
Vill ha tips vad man kan ta om man vill bli glad och social och ha så lite bieffekter som möjligt,

börja träna, helst i lagsport... då får du självförtroende och lär dig umgås med andra människor, det är nog det bästa tipset enligt mig.
Det finns inga genvägar i livet som INTE har bieffekter...
Citera
2006-07-26, 11:59
Medlem
Cock_Sparrers avatar
har fullt av vänner men har tröttnat på alkohol. är så tråkigt. är effedrin nåt eller?
Citera
2006-07-26, 12:03
Medlem
kamikaze_kids avatar
Jag rökte min första joint när jag var 12 år... Nu pratar vi sisådär 15 år senare och jag röker fortfarande. Förutom det har jag tagit i princip allt mellan himmel och jord, LSD, Ecstacy, Benzo i alla dess former, Heroin, Morfin, Amfetamin, Kokain, Katamin... för att nämna några. Men det har inte gjort mig till en (tror iaf inte det) roligare eller bättre människa för det. Jag råder dig att hålla dig borta från droger över huvudtaget, skaffa dig en flickvän och en rolig hobby!!
Citera
2006-07-26, 12:06
Medlem
kamikaze_kids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nazipolizei
börja träna, helst i lagsport... då får du självförtroende och lär dig umgås med andra människor, det är nog det bästa tipset enligt mig.
Det finns inga genvägar i livet som INTE har bieffekter...

Ordet är bundet! (word is bound)
Citera
2006-07-26, 12:27
Medlem
waydwns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smärtpatient
... om du tycker om det. Vilket du antagligen gör.

Jo hehe! Det får vi förutsätta
Citera
2006-07-26, 14:35
Medlem
WeeMaans avatar
Amfetamin (Bieffekterna kan vara rätt stora på endel dock)
Citera
2006-07-26, 21:01
Medlem
Nazipolizeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cock_Sparrer
har fullt av vänner men har tröttnat på alkohol. är så tråkigt. är effedrin nåt eller?

hmm okej, varför vill du börja knarka då? när och hur hade du tänkt att använda osv... ? Effedrin ger väll inget direkt rus, är väll lite mer som ett fungerande koffein av vad jag har hört då.. låter som någon sa innan att det är Amfetamin du är ute efter... fast något lättare skulle nog va att föredra
Citera
2006-07-26, 21:39
Medlem
Ollebolle22s avatar
Ät svamp och bli en ny,gladare, mer förstående människa.

Om du är tillräckligt intelligent för det dvs..

behövs inga andra droger. punkt slut.
Citera
2006-07-26, 21:41
Medlem
Packans avatar
Heroin?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto