• 1
  • 2
2023-05-07, 09:44
Medlem
Hej jag använder trosor istället för kallingar för dom är så mycket skönare tunna mjuka och jag har inte så stort paket så trosor sitter bättre ger mig bättre stöd där nere.
Klart man känner sig udda så ibland tar man boxer kallingar bara för att vara som alla andra typ men är så varma och klumpiga och benen brukar åka upp och ge mig skavsår.
Frun säger att jag inte ska bry mig och ha det jag tycker är skönast och funkar bäst.
Vad tycker ni ska man rätta sig i ledet och slänga alla trosor och ha det alla andra har eller?
Citera
2023-05-07, 09:50
Medlem
SnutteFia03s avatar
Vad spelar det för roll vad andra tycker? Ser andra dig ofta i underkläder?
Citera
2023-05-07, 09:54
Medlem
Mindbreaths avatar
Jag har på mig kalsonger ibland för jag tycker de är bekvämare. Skiter väl jag i om någon skulle råka se det.
Citera
2023-05-07, 09:54
Medlem
Pinoputchins avatar
Helt okej enligt mig. Kör du string ibland?
Citera
2023-05-07, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnutteFia03
Vad spelar det för roll vad andra tycker? Ser andra dig ofta i underkläder?

Nej det är klart att inte andra ser vad man har under så ofta men man känner sig ändå ofta som udda och konstig typ. Och ibland tänker man hur det blir om man skulle hamna på akuten av nån anledning vad skulle dom tänka om dom ser.
Citera
2023-05-07, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Helt okej enligt mig. Kör du string ibland?
Ja det är väldigt skönt när det är väldigt varmt ute men då känner man ju sig som ändå mera konstig 🙈
Citera
2023-05-07, 10:04
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marcusol
Ja det är väldigt skönt när det är väldigt varmt ute men då känner man ju sig som ändå mera konstig 🙈
Finns ju string för män också, inget fel. Var dig själv och skit i andra.
Citera
2023-05-07, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbreath
Jag har på mig kalsonger ibland för jag tycker de är bekvämare. Skiter väl jag i om någon skulle råka se det.
Känns som det är mera accepterat på något vis
Citera
2023-05-07, 10:05
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Känns som det är mera accepterat på något vis
Boxertrosor och kallingar är ganska lika. Kvinnor är friare på den fronten. Mer att välja på utan att det sticker ut.
Citera
2023-05-07, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Boxertrosor och kallingar är ganska lika. Kvinnor är friare på den fronten. Mer att välja på utan att det sticker ut.
Ja lite orättvist
Citera
2023-05-07, 10:08
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Hej jag använder trosor istället för kallingar för dom är så mycket skönare tunna mjuka och jag har inte så stort paket så trosor sitter bättre ger mig bättre stöd där nere.
Klart man känner sig udda så ibland tar man boxer kallingar bara för att vara som alla andra typ men är så varma och klumpiga och benen brukar åka upp och ge mig skavsår.
Frun säger att jag inte ska bry mig och ha det jag tycker är skönast och funkar bäst.
Vad tycker ni ska man rätta sig i ledet och slänga alla trosor och ha det alla andra har eller?

Är detta verkligen sant ? Hur ofta går du runt i trosor bland dina vänner ? Vem är frun i förhållandet
Citera
2023-05-07, 10:15
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ja lite orättvist
Men kanske du även vill ha trosor med string på stranden? Kanske folk kan reagera lustigt då, har du testat?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in