Citat:
Du har rätt i princip. Fast du missförstår grovt. Om jag tolkar dig rätt, så anser du att det var bättre förr, med kanske hårdare tag, att poliser inte kan göra fel, att advokater bör avskaffas, att poliser bör ersätta domare och att ju mer av polisstat desto bättre?
Behövs det i såfall ens några rättegångar i din önskade värld, där alla infångade redan är skyldiga?
Behövs det i såfall ens några rättegångar i din önskade värld, där alla infångade redan är skyldiga?
Låt mig förklara detta med - JA advokater behövs inte längre - de gör oftast att grovt brottslig verksamhet fortlöper år efter år. Bättre förr ?? Det var mycket mer städat i samhället med just (uppfostrings poliser) ..
Du verkar inte förstå att kulturkrocken inte lägger sig utan hårdare tag.
Det utbildas just nu poliser som ska kunna möta brottsligheten i samhället , ska du ta deras kunskap ifrån dem ?
Jag syftar på allt knark , all sexuell inkomstkälla - att splittra gängen.
Men du i din tur står och inget förstår.
Förr lärde man sig att det gör ont att göra fel - såpass mycket ont att man aldrig gör om samma misstag en gång till.
Det fanns inga ursäkter - som - ojj men titta det är juh bara ett barn..
Ersätt advokater med nyöppnade "mentalsjukhus" 😁😁😁 (som det fina Norrlands utbudet ungefär).
Dit alla invandrare och asylsökande ska låsas in .. uppfostras..
Jag ser samhället som en just nu stor olycka där de finaste ska räddas.
Nu hoppas jag att du förstår att det är gärningarna som räknas.
i min syn på "olyckan" är det de som gjort fel men som brinner ... som ska räddas..
Kort sagt ska brottslingar förnedras så mycket att det goda inom dem blommar.
Uppfostring kallas det .. grov uppfostring..
Förstår du nu min tanke om framtiden.