• 4
  • 5
2023-05-13, 10:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av T-80U
Inga problem nej... Nej, då är det väl bara att du samlar ihop lite folk och sätter igång, med tanke på hur lätt det är menar jag.

Jag har redan sagt - militärpolis, flyg, båt. Utbilda fler. Etniska svenskar såklart. Inga blattar som utbildar sig till väktare, det går inte då, och det vet dom, det är därför dom gör det. Flyg och båt hem till sina modersländer där deras kaos inte påverkar vårt folk.
Citera
2023-05-13, 22:03
Moderator
T-80Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordsj
Jag har redan sagt - militärpolis, flyg, båt. Utbilda fler. Etniska svenskar såklart. Inga blattar som utbildar sig till väktare, det går inte då, och det vet dom, det är därför dom gör det. Flyg och båt hem till sina modersländer där deras kaos inte påverkar vårt folk.

Och det menar du är verklighetstroget i dagens samhällsbild, att få till det? En rassegregerad diktatorisk polis, med extrajudiciella befogenheter och en organisation som kostar i nivå med Försvarsmakten?
Citera
2023-05-16, 18:24
Medlem
Idumeas avatar
Ja, jag kan gå med på det, men bara om vi hottar upp flaggan med mörkblått och guld. Så som den är nu är den för ful för att ha överallt. Pjäser vet jag inte om jag är så sugen på, men en musikal om Karl XII skulle väl sitta fint?

Vad mer skulle ultra-Sverige ha? Jag tänker mig kebabpizza, posten: återförstatligad, ett stort firande av Olof Palmes minne och många solbrända tjejer med riktigt stora bröst. Alltså, vi snackar ordentliga dunderpattar. Enorma.
Citera
2023-05-20, 20:56
Medlem
Tryggve.Alibabas avatar
Nej.

Både kvinnor och män tvingas göra lång värnplikt och hårda straff för dom som vägrar, vore väl ett exempel på extremt patriotism?

Och som i Ryssland, där man har särskilda dagar då barn ska paradera och hylla det egna landet, vore också extrem patriotism.

Jag vill verkligen inte ha det så, även om jag vill skicka hem massa kriminella araber.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in