Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2023-05-26, 21:54
  #97
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren
Polisen har inlett förundersökning gällande mord.

En person har påträffats avliden i ett skogsområde i Arvika kommun. Omständigheter kring dödsfallet gör att polisen inte kan utesluta att personen bragts om livet. Förundersökning avseende mord har inletts, inledande utredningsåtgärder har påbörjats, platsen är avspärrad och kommer att undersökas av tekniker. Den avlidne personen är ännu inte identifierad.
https://polisen.se/aktuellt/handelse...rddrap-arvika/

Nån Arvikabo som vet mer?

C**ny La**en är/var en tjackis jag stötte ihop med första gången för kanske 10 år sedan. Hade lgh sålde gram. Sen gick det åt pipan å han blev hemlös alkis som satt på perrongen å visslade åt små flickor. 55 år känns rimligt. Han kan ha dött av att hjärtat gav upp, ganska fet å ohälsosamt leverne
Citera
2023-05-26, 23:37
  #98
Medlem
Flashbackatmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaskenAllan
C**ny La**en är/var en tjackis jag stötte ihop med första gången för kanske 10 år sedan. Hade lgh sålde gram. Sen gick det åt pipan å han blev hemlös alkis som satt på perrongen å visslade åt små flickor. 55 år känns rimligt. Han kan ha dött av att hjärtat gav upp, ganska fet å ohälsosamt leverne
Han hette Erikss*n i efternamn.
Citera
2023-05-27, 01:12
  #99
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaskenAllan
C**ny La**en är/var en tjackis jag stötte ihop med första gången för kanske 10 år sedan. Hade lgh sålde gram. Sen gick det åt pipan å han blev hemlös alkis som satt på perrongen å visslade åt små flickor. 55 år känns rimligt. Han kan ha dött av att hjärtat gav upp, ganska fet å ohälsosamt leverne

Vilka umgicks han med?
Citera
2023-05-27, 05:11
  #100
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackatme
Han hette Erikss*n i efternamn.

Vet inte vad hans eftetnamn var. Bara hört förnamn och La^^en.
Citera
2023-05-27, 05:14
  #101
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Vilka umgicks han med?

Vet inte det så sett. Likasinnade antar jag
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback