2023-05-05, 08:31
Medlem
sunny5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Hon har lagt ut en bild på löständer. Undrar om nåt ex slagit ut tänderna på henne? Är själv 46 och behöver då fan inga löständer, har man ju vid 70-80🤔

Håller med om barnen, ser ut som bra ungar.

Det finns dock de som drabbas av tandlossning utan anledning
Citera
2023-05-05, 08:59
Medlem
Starka mediciner pga tänderna? Medvetet eller omedvetet...
Citera
2023-05-05, 09:30
Medlem
MomsPlusSkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Hon har lagt ut en bild på löständer. Undrar om nåt ex slagit ut tänderna på henne? Är själv 46 och behöver då fan inga löständer, har man ju vid 70-80🤔

Håller med om barnen, ser ut som bra ungar.
Ge er, min sons BFF är 18 och har inga tänder efter cancersjukdom t. ex.
Citera
2023-05-05, 09:44
Medlem
Här är den Johan som hon fruktade.

https://m.facebook.com/johan.svensson.90*
8=*

Arbetar på Talenta.
Citera
2023-05-05, 09:47
Medlem
nära släkting till mig.
Det har ingenting med ex mannen att göra överhuvudtaget. Vi vet vem som gjort detta och mer behöver det inte spekuleras.
Två fina barn har förlorat sin allra bästa vän - deras mamma.
Och ni som skriver att hon verkade ha livslust är helt fel på det, men detta var inte självförvållat.
Citera
2023-05-05, 09:51
Medlem
Mazeppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b00b00
Gillar hennes bild från 2:a Februari

Vf i hela fridens namn lägger man upp en sådan bild på fb? 😆
Citera
2023-05-05, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mazeppa

Hon verkar ha tränat en hel del och varit mån om sitt utseende på andra sätt.
Det är väl inget konstigt att då vara stolt över sig själv och lägga ut en bild på sig själv. Massor med folk gör detta.
Citera
2023-05-05, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mazeppa

Varför ska hon eller någon annan behöva förklara vad han/hon, lägger upp på sin egen Facebook eller annan social media? Det var HENNES liv, hennes val & det finns ingen som behöver eller ska ifrågasätta.

Kvinnan är dräpt/mördad och folk analyserar söder hennes Facebook, jösses så sjuka individer det finns.
Citera
2023-05-05, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coornnelliaa
nära släkting till mig.
Det har ingenting med ex mannen att göra överhuvudtaget. Vi vet vem som gjort detta och mer behöver det inte spekuleras.
Och ni som skriver att hon verkade ha livslust är helt fel på det, men detta var inte självförvållat.

är det mannen i hatt kanske?
Citera
2023-05-05, 12:51
Medlem
PrincessAnnes avatar
Citat:
nära släkting till mig.
Hur vet du vad som hände om du inte själv var på plats, med tanke på att inte ens polisen vet något i nuläget? Om du verkligen är en nära släkting till kvinnan borde du visa större respekt för hennes efterlevande. Det är en tragedi som inträffat, oavsett om dödsorsaken visar sig vara naturlig eller inte.
Citera
2023-05-05, 13:48
Medlem
Citat:
nära släkting till mig.
Dessvärre kommer det att spekuleras oavsett om du vill det eller ej. Det här är Flashback. Tipset är att inte läsa här om du är nära anhörig eller vän, alternativt berätta vad du vet.
Beklagar sorgen oavsett.
Citera
2023-05-05, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knickedick108
Dessvärre kommer det att spekuleras oavsett om du vill det eller ej. Det här är Flashback. Tipset är att inte läsa här om du är nära anhörig eller vän, alternativt berätta vad du vet.
Beklagar sorgen oavsett.
Vet du vad? Varför ska jag sitta här o berätta? Det finns INGEN som har med saken att göra, speciellt inte när det är en pågående utredning.
Finns ingen som skulle skriva ut, speciellt inte på flashback, om en sådan sak.
”Klart” att jag läser här? Ni är ju dumma i huvudet hela högen! Att man ens har mage till att spekulera kring för er någon okänds bortgång, hennes barn, hennes facebook, bilderna hon lägger upp och om tandläkaren?
Vem går ens på någon o säger att hon ser drogad ut? Ni är så jävla vidriga. Håll käften, det räcker!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in