• 1
  • 2
2023-05-04, 01:08
Medlem
Kavajfyllos avatar
Vad är grejen med tjejer på Instagram när man börjar följa dom och skriver något till dom så skiter dom i att svara?
Upplever detta fenomen mest när det är tjejer som ser bra ut och har över 1000 följare. Är det något som sker på ditt Instakonto så fort du har över 1000 följare? Dvs att Instagram automatiskt fimpar meddelandet? Eller är tjejerna dryga och uppblåsta?
Citera
2023-05-04, 01:11
Medlem
hakro807s avatar
Så du skriver till unga snygga tjejer med många följare på Instagram och förväntar dig ett svar?

Seriöst?
Citera
2023-05-04, 01:13
Medlem
Onaniprodukts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kavajfyllo
Vad är grejen med tjejer på Instagram när man börjar följa dom och skriver något till dom så skiter dom i att svara?
Upplever detta fenomen mest när det är tjejer som ser bra ut och har över 1000 följare. Är det något som sker på ditt Instakonto så fort du har över 1000 följare? Dvs att Instagram automatiskt fimpar meddelandet? Eller är tjejerna dryga och uppblåsta?

Men haha! Vafan är detta? Du blir alltså kränkt för att du börjar följa snygga tjejer (som med all sannolikhet aldrig skulle ta i dig med tång ens), skriver och får inget svar?
Man up för fan!
Citera
2023-05-04, 01:18
Medlem
Kavajfyllos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hakro807
Så du skriver till unga snygga tjejer med många följare på Instagram och förväntar dig ett svar?

Seriöst?
Precis. Jag vill ju ha ett svar. De måste ju ha sett mitt meddelande, men endå skiter i att svara. Så därav min fråga. Vad är felet på tjejerna? Tror dom att livet kretsar kring dom eller ska man skicka en klassisk dickpick så kanske man får svar?
Citera
2023-05-04, 01:18
Medlem
Aigiss avatar
Citat:

Jag är en lagom snygg karl i mina bästa år och jag skulle inte heller svara dig.
Citera
2023-05-04, 01:22
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:

De är bara där för att få uppmärksamhet, inget annat. Det bästa du kan göra är att ignorera de små liven. Ragga aldrig på nätet.
Citera
2023-05-04, 01:24
Medlem
Mad monks avatar
Ironiskt nog får du svar med pojkar med uppblåst ego istället thats life. Se det som att du undvek något obehagligt vad gott kan komma ur dessa.
Citera
2023-05-04, 01:25
Medlem
Kavajfyllos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
De är bara där för att få uppmärksamhet, inget annat. Det bästa du kan göra är att ignorera de små liven. Ragga aldrig på nätet.
Kan man stalka dom på Insta först så man vet var det brukar hänga sen drar man dit, bjuder på några drinkar och sen taxi till henne och sen full fart i bingen. Är det rätt väg?
Citera
2023-05-04, 01:39
Medlem
Eller gör som jag , avfölj och skit i dem! Gjorde det för en tid sen och idag mår jag mycket bättre! Istället följer du människor som inspirerar dig att nå dit du vill i livet och får dig att må bra!

Och ska du ragga på nätet välj i så fall någon dejtingsida om något, så har jag gjort även där vilket fungerar!

Sedan kan du trösta dig med att de flesta av dem inte är några du faktiskt vill vara tillsammans med ändå. Undantag kan finnas , vissa av dem kan säkert vara kanontjejer , men majoriteten av dem är väldigt ytliga och således ingenting att ha.
Citera
2023-05-04, 01:41
Medlem
Mondhers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hakro807

Seriöst?

Haha nu är ju hans tråd troll iofs men det var ändå lite roligt att läsa. Det lät lite som att skriva "men vad fan jag loggade in på Flashback och hittade trådar som folk svarade i. Vad fan är detta?".
Senast redigerad av Mondher 2023-05-04 kl. 01:53.
Citera
2023-05-04, 01:51
Medlem
Citat:

Det är du och 100 andra killar som skriver meddelanden till dessa tjejer dagligen. Lägg där på alla likes och kommentarer med komplimanger. Dom är alltså redan mättade och orkar inte att svara på varenda meddelande som trillar. Föreställ dig själv hur mättad du är efter ett par vändor med skinnbanjon. Det är inte särskilt lockande alls och skriva med tjejer då.
Citera
2023-05-04, 01:56
Medlem
Nickeess avatar
Om du är ful får du inga svar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto