• 1
  • 2
2023-05-03, 18:30
Medlem
Craiggs avatar
Alla tiggande romer i våra gator, männen verkar aldrig få långt hår så hur har de råd att ge 600 spänn åt frissan? Att gå till frisören lär inte vara prio ett om man måste tigga för att överleva, ändå har alla dessa romer kort hår år efter år. Hur har de råd?
Citera
2023-05-03, 18:32
Bannlyst
Ehh du har glömt bort att man endast behöver en frisör inom familjen för att vara "set for life"
Citera
2023-05-03, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Craigg
Alla tiggande romer i våra gator, männen verkar aldrig få långt hår så hur har de råd att ge 600 spänn åt frissan? Att gå till frisören lär inte vara prio ett om man måste tigga för att överleva, ändå har alla dessa romer kort hår år efter år. Hur har de råd?

De klipper sig i rumänien för 50spänn?

Eller i valfri förort för hundringen.
Citera
2023-05-03, 18:43
Medlem
Europes avatar
Det är inte så dyrt att hitta eller stjäla en sax.
Citera
2023-05-03, 18:43
Medlem
Citat:

Och du tror fortfarande på tomten antar jag?

Det går vidrigt bra för dessa kräk att tigga av den dumma svennen, hade folk fattat för längesedan att inte ge dessa något så hade problemet självdött.

Nu är dom kvar år efter år och skitar ner överallt där dom bosätter sig och skattebetalarna får stå för kostnaden för städningen
Citera
2023-05-03, 18:44
Dom snor en sax och klipper sig. Nästa dumma fråga
Citera
2023-05-03, 18:46
Medlem
Citat:

Snatta en sax på valfri affär=gratis klippning för hela släkten i minst 10 år
Citera
2023-05-03, 18:49
Medlem
Epimaness avatar
Citat:

Nu är jag inte rom, men jag har inte klippt mig hos frisören sen jag gifte mig för ett antal år sedan.

Använder en hårtrimmer och låter frugan ta och fixa till nacken. Done.
Citera
2023-05-03, 18:50
Medlem
kul alla gick på trollet
Citera
2023-05-03, 19:04
Medlem
plsdontbanmeagains avatar
Citat:

Källa på att zigenazis pröjsar 600 för att klippa sig?
Är själv svensk och betalar 200 (överpris enligt mig) för både hår och skägg.
Citera
2023-05-03, 19:07
Medlem
Afghanpojkens avatar
Man betalar 100:- svart för en herrklippning hos Abdullahs skönhetssalong.
Citera
2023-05-03, 19:07
Medlem
Pungpuckels avatar
Shit.. Du kommer nog också på det när du flyttar hemifrån, och när mamma inte sponsrar dina frisörbesök mer.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in