2023-05-19, 22:46
Medlem
Liletts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korpeye
L är pappan till A's barn

Ok. Detta var ett kvinnligt namn på L som nämndes. ”Så kanske ni får träffa L” (eller något liknande) säger A.

Det står för övrigt att händelsen skett i närtid. Annars borde väl den andre föräldern till barnen reagerat?
Senast redigerad av Lilett 2023-05-19 kl. 22:50.
Citera
2023-05-20, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvinntimmret
Jag kan inte öppna Youtube-klipp löngee .. vettifan va som hänt
Jag kollade nu i kväll, och de flyttade både dubbelsäng och soffa och andra saker till huset.
Citera
2023-05-20, 01:05
Medlem
Liletts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korpeye
L är pappan till A's barn
Undrar vem T är. Han ställer upp och passar barnen säger A. när hon sminkar sig i avsnittet ”sex månader tillsammans”. Det är helt tyst i bakgrunden.
Hon säger om ni undrar var (barnen) G och H är så sitter de och leker.
Senast redigerad av Lilett 2023-05-20 kl. 01:08.
Citera
2023-05-20, 06:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilett
Undrar vem T är. Han ställer upp och passar barnen säger A. när hon sminkar sig i avsnittet ”sex månader tillsammans”. Det är helt tyst i bakgrunden.
Hon säger om ni undrar var (barnen) G och H är så sitter de och leker.

Är inte det Amandas bonuspappa? Överhörde när de stod och pratade på lokala mataffären en gång och han verkade ganska vettig ändå.
Citera
2023-05-20, 08:46
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
Jag är säker på att jag sett bilder och videos när de tapetserar och flyttar in bla en soffa och dubbelsäng i huset.

15:32 in på filmen Ut med alla möbler. Handklovar under sängen som P säger är är barnen
Citera
2023-05-20, 09:38
Medlem
Vet inte om jag är helt fel ute men skrev inte någon tidigare att P bodde hos sina föräldrar med barnen innan han flyttade in till A? Varför om han hade en lägenhet? Om det var så varför kunde inte barnen bott kvar där när de höll på att renovera? Vet att hans föräldrar bor i närheten så det är inte långt? Hela historien är otroligt sorglig.
Citera
2023-05-20, 12:36
Citat:
Ursprungligen postat av Adam71
Vet inte om jag är helt fel ute men skrev inte någon tidigare att P bodde hos sina föräldrar med barnen innan han flyttade in till A? Varför om han hade en lägenhet? Om det var så varför kunde inte barnen bott kvar där när de höll på att renovera? Vet att hans föräldrar bor i närheten så det är inte långt? Hela historien är otroligt sorglig.

Vet inte vilka föräldrarna är men jag har med hört de
Citera
2023-05-20, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlommanJojjo81
När blir FUP tillgänglig tror du ?

När åtal väcks
Citera
2023-05-20, 16:16
Citat:
Ursprungligen postat av Obmud
När åtal väcks

Läste i tidigare inlägg 2/6
Citera
2023-05-21, 08:34
Medlem
Inget nytt i detta fall?
Jag har följt detta från start och känner mig så illa berörd.
Någon vet något-hört något-tror något?
Citera
2023-05-21, 11:36
Medlem
Maddexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommos
Inget nytt i detta fall?
Jag har följt detta från start och känner mig så illa berörd.
Någon vet något-hört något-tror något?

Det var mormor som räddade G på tisdagen. Mamman hade fått tag på H någon dag innan. Mamman kallade på polis och ambulans när hon fick G och har varit med barnen sen dess. P har hindrat mamman från att träffa barnen i flera månader, speciellt G. Det är det jag luskat fram.
Citera
2023-05-21, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maddex
Det var mormor som räddade G på tisdagen. Mamman hade fått tag på H någon dag innan. Mamman kallade på polis och ambulans när hon fick G och har varit med barnen sen dess. P har hindrat mamman från att träffa barnen i flera månader, speciellt G. Det är det jag luskat fram.

Men vad hemskt! Vilken tragedi !!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in