2023-05-07, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejhopphaast
Kolla den sjätte bilden den 27 november på hennes instagram. Där har pojken blåmärken runt båda handlederna
Jag kan inte se datum, bara veckor och hittade inte något sådant inlägg. Jag vet inte vilket som menas.
Citera
2023-05-07, 22:02
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bubblan32
Nu hoppas man att dom aldrig får se sina barnen igen (tänker på barnens bästa). Och får hoppas att dom tar det 5 barnet direkt på förlossningen. Dessa människor ska inte ha några barn.
Precis. Sen steriliseras likt de djur de är.
Citera
2023-05-07, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SablarKonstaplar
Jag kan inte se datum, bara veckor och hittade inte något sådant inlägg. Jag vet inte vilket som menas.
1 advent står de på inlägget
Citera
2023-05-07, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Homelocker
Utåt verkar det inte som det, P's barn visades inte på youtube till en början på vad som förklarades vara deras mammas önskan. De dök dock plötsligt upp och A har under frågestunder undvikit frågan om dessa barns mamma, jag fick väl känslan av att det var något annat på gång med henne, knark eller så som gjorde P till en i själva verket singelpappa. Detta kanske då inte är sant med tanke på misstankarna om bortrövning (från bio-morsan?).
Olaga frihetsberövande. Barnen har alltså hållits inlåsta. Annars hade det varit egenmäktigt förfarande med barn. Om de bara tagit barnen dvs.

Jag undrar om Pontus är påverkad. Enda gångerna han visar känslor är när han riktar uppmärksamheten mot Amanda och i ett klipp ser han sådär slött drogad ut som han åtminstone har ansiktsuttryck som men han trampar sidledes på ett vis missbrukare normalt gör. Det kan dock ske utan att någon håller på med droger. Sedan ser man ju att Amanda har sår/blåmärken över nacken och i en video fick jag känslan av att Pontus försökte dölja att han "blev ledsen/påverkades av" att Amanda skulle träffa Linus på kvällen pga något med bilen. Jag misstänker viss svartsjuka. Hans glädje över att Amanda sannolikt var gravid framstår som förknippat till att det var hans barn med henne mer än att han strålar så omkring de barn som redan finns. Han är uppenbart helt nere i henne och det ser verkligen ut som om det funnits problem i deras gemensamma hem. Instabila män tar ut det på barnen om de upplever att barnen är orsaken till att deras förhållande inte är bra eller att de inte har kontroll över partnern. Dock vill jag inte utesluta att Amanda kan vara aktiv i misshandeln eftersom jag tror att hon varit det "även om hon ibland ler mot barnen". Ibland är tillräckligt för att det ska kännas väldigt märkligt. Det borde ske ständigt.
Citat:
Ursprungligen postat av Hejhopphaast
1 advent står de på inlägget
Okej jag ska kolla.
Citera
2023-05-07, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvinntimmret
Vad heter hon på TikTok?

saranyystrom heter hon på TikTok. Dock gjorde hon sin tiktok privat ganska snabbt efter att hennes namn nämndes här i tråden.
Citera
2023-05-07, 22:35
Medlem
Jag kan inte se familjen westergren där Pontus var med. Bara gamla videos med Linus fanns kvar när jag kollade
Citera
2023-05-07, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Obmud
Jag kan inte se familjen westergren där Pontus var med. Bara gamla videos med Linus fanns kvar när jag kollade

Hennes kanal heter Amanda Westergren
Citera
2023-05-07, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollisparty
Hennes kanal heter Amanda Westergren

Ja där fanns ju filmerna med Pontus kvar 👍
Citera
2023-05-07, 23:02
Medlem
Någon som har hört skvaller om vad den grova misshandeln besttår av??
Citera
2023-05-07, 23:14
Medlem
Citat:

Sådana extremt mörka ringar runt ögonen som pojken har och även flickan till viss del, kan uppstå vid våld mot huvudet. Vad den grova misshandeln bestått i framkommer väl framöver när förundersökningen är avslutad.

Har aldrig sett så mörka pandaringar under ögonen på ett barn tidigare och om det är rena näringsbrister, sömnbrist eller trauma som ligger bakom går bara att gissa i nuläget. Pojken ser även undernärd ut.
Citera
2023-05-07, 23:16
Medlem
Citat:
Barnet ska ha hängts i rep, mottagit sparkar och slag på hela kroppen (inklusive privata delar) blivit inlåst i ett mörkt kallt rum stora delar utav dygnet.
Citera
2023-05-07, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pepsi22
Barnet ska ha hängts i rep, mottagit sparkar och slag på hela kroppen (inklusive privata delar) blivit inlåst i ett mörkt kallt rum stora delar utav dygnet.

Fullständigt sinnessjukt hemskt! Då är det långt värre än man kunnat föreställa sig, om den information är riktig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in