Citat:
Ursprungligen postat av
CHRI77
Tidigare var det ganska idiotiska frågor. Typ 5 alternativ. Möjligen har dom insett detta och har därför ändrat frågorna. Kom ihåg att det är du som är i guldsits, om du klarar att skriva svenska korrekt. Det är TopContent som behöver dig, och inte tvärtom. Jag har stor erfarenhet att skriva content men hade ändå svårt att få alla rätt på frågorna, vilket krävdes för att få jobbet. Dock hörde TopContent senare av sig och bad mig göra testet en gång till, förmodligen för att dom insåg att frågorna egentligen inte fungerade för att skilja agnarna från vetet.
Är det ok betalt? Hört lite både och angående det.
Gjorde det där testet spontant för drygt ett år sedan och klarade det inte. Var dock på engelska (fast jag ville skriva på svenska) och sjukt cp-frågor.
Hade helt glömt bort att sidan existerade och trillade av en slump in där idag igen. Försökte registrera mig men det gick inte då min mejl redan används, loggade in på kontot och kommer bara till en tom sida där det står att jag inte klarade testet och därför är utesluten.
Har dock ganska mycket erfarenhet av content/seo writing med goda resultat, och kan tänka mig att de har en hel del "anställda" som är betydligt sämre än mig.
Förutsatt att det är ok betalt skulle det egentligen vara sjukt optimalt för mig just nu att kunna ta lite extraknäck där då och då.
Så det borde vara möjligt att mejla dem och be om att få göra testet igen? Skulle du säga att timmarna är värda ersättningen?