• 1
  • 2
2023-05-02, 20:49
Medlem
Polisen larmades om en liten hund som blivit misshandlad och dragits ner på asfalten i Kristianstad.
Enligt vittnen ska misshandeln ha pågått i flera timmar.

VEM är denna kvinna?

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...dEntry=1112535
Citera
2023-05-02, 21:02
Medlem
Halloween2s avatar
Vem är detta vittne som inte gör något i över en timme? Vart är polisen? Varför i helvete gör ingen något?
Citera
2023-05-02, 21:04
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Enligt vittnen ska misshandeln ha pågått i flera timmar.

Undrar varför de inte ingrep? Nu blev ju kärringfan LOBad enligt artikeln så hängde hon med riktigt otäcka typ blandmissbrukare månne?
Citera
2023-05-02, 21:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Vem är detta vittne som inte gör något i över en timme? Vart är polisen? Varför i helvete gör ingen något?
Det är Sverige 2023. Man ingriper inte, man filmar. Och vadå "var är polisen?"? De är så klart ute och jagar rasister på internet och främmande män som oaktsamt våldtagit kvinnor genom att ge dem komplimanger.
Citera
2023-05-02, 21:15
Medlem
I sådana här fall, så är bästa läxan att bli misshandlad i timmar..
Citera
2023-05-02, 21:32
Medlem
NUCLEARPANDAxs avatar
Jag kan inte fatta att det höll på i timmar och att ingen ingrep. Och hur vet man att det höll på i timmar? Måste ju finnas vittnen (läs fega medbrottslingar) som inte gjorde något.
Citera
2023-05-02, 21:41
Medlem
Ställer också mig från, Varför ingrep igen?

Var skedde detta, många måste ju ha sett eller hört hunden yla?
Citera
2023-05-02, 21:42
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Vad var det för hundras? Att inte hunden sade ifrån?
Citera
2023-05-02, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NUCLEARPANDAx
Jag kan inte fatta att det höll på i timmar och att ingen ingrep. Och hur vet man att det höll på i timmar? Måste ju finnas vittnen (läs fega medbrottslingar) som inte gjorde något.

Eller hur! Vad är det för människor (vittnen) som låter det pågå i timmar? De måste ju också vara djurplågare eller åtminstone ogilla hundar något så in i helvete!
Sjuka jävlar - både kvinnan och de som låter det pågå.
Citera
2023-05-02, 21:57
Medlem
NUCLEARPANDAxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SirCastaloz
Eller hur! Vad är det för människor (vittnen) som låter det pågå i timmar? De måste ju också vara djurplågare eller åtminstone ogilla hundar något så in i helvete!
Sjuka jävlar - både kvinnan och de som låter det pågå.

Ja det är ofattbart. Oavsett vad borde denna kärring åka på en rejäl omgång. Hade jag varit den som LOB’ade henne hade jag nog inte kunnat vara professionell mot henne kan jag säga.
Citera
2023-05-02, 22:26
Medlem
Afghanpojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NUCLEARPANDAx
Ja det är ofattbart. Oavsett vad borde denna kärring åka på en rejäl omgång. Hade jag varit den som LOB’ade henne hade jag nog inte kunnat vara professionell mot henne kan jag säga.
En kärring är det enda du rår på din djävla snutgristönt.
Folk vågade inte ingripa ifall man fick en motanmäla på sig, då kommer kling och klang sen får man sig en "rejäl omgång"
Citera
2023-05-02, 22:28
Medlem
NUCLEARPANDAxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Afghanpojken
En kärring är det enda du rår på din djävla snutgristönt.
Folk vågade inte ingripa ifall man fick en motanmäla på sig, då kommer kling och klang sen får man sig en "rejäl omgång"

Haha, är själv brud så skulle inte ha något emot att slå om det så vore en snubbe.
Dock fattar jag motanmälan-grejen, men ändå. Det finns ngt som kallas civilkurage, betyder inte att man sopar till henne utan snarare drar hunden därifrån till säkerhet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in