• 1
  • 2
2006-07-25, 22:29
Medlem
Ja...jag och min pojkvn ska antagligen ka till Bulgarien - Sunny Beach den 29 Augusti. Tnkte hra om nn hr vet hur det r med E dr? Mnga som diskuterade droger i Sunny Beach under "Resor" men kanske inte r rtt forum att prata om det... Och det var ngra som sa att det sldes E i en klubb som hette Mania dr dom spelade techno/house/trance. Att man bara kunde frga i baren.. Nn som vet ntt om det? Kan man bara frga i baren liksom? Sljer alla som jobbar i baren E d? Hmmm... Och vad kan det kosta dr? Och hur ser polisen p det?

Alla tips och fakta vore kul..
Citera
2006-07-25, 22:57
Medlem
WeeMaans avatar
Kpte en e av taxichaffisarna dr nere och det var en av dom skummaste tripparna jag varit med om, vid mania hnger mest bulgarer och rtt s stor risk att bli blst men lycka till!

OBS Om du vill ha droger r taxichaffisarna hjlpsamma, frga en par stycken och sen nr du hittar ngon schysst s ta hans nummer.
Om du vill ha ngot igen ringer du han, dom fixar det mesta.
Polarn ringde efter en hora, tjack och kola 10 minuter senare kom han till vrt hotellrum med vra nskeml.
Citera
2006-07-25, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WeeMaan
Kpte en e av taxichaffisarna dr nere och det var en av dom skummaste tripparna jag varit med om, vid mania hnger mest bulgarer och rtt s stor risk att bli blst men lycka till!

OBS Om du vill ha droger r taxichaffisarna hjlpsamma, frga en par stycken och sen nr du hittar ngon schysst s ta hans nummer.
Om du vill ha ngot igen ringer du han, dom fixar det mesta.
Polarn ringde efter en hora, tjack och kola 10 minuter senare kom han till vrt hotellrum med vra nskeml.

Haha okej..lter som om att man ska hra sig fr med taxichaffisarna d..
Men s dom bryr sig inte om man frgar om droger dr?

Hur mycket kostade det E som du kpte d? Varfr var det en skum tripp?
Citera
2006-07-25, 23:51
Medlem
fritte666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trance_Queen
Ja...jag och min pojkvn ska antagligen ka till Bulgarien - Sunny Beach den 29 Augusti. Tnkte hra om nn hr vet hur det r med E dr? Mnga som diskuterade droger i Sunny Beach under "Resor" men kanske inte r rtt forum att prata om det... Och det var ngra som sa att det sldes E i en klubb som hette Mania dr dom spelade techno/house/trance. Att man bara kunde frga i baren.. Nn som vet ntt om det? Kan man bara frga i baren liksom? Sljer alla som jobbar i baren E d? Hmmm... Och vad kan det kosta dr? Och hur ser polisen p det?

Kpte sjlv E i fjol av nn luffare som stod o slde chicken Kebab....
Va vl s dr, blev mest brnd tyckte jag!!

Dremot s kpte jag kola p de just nmda Dance mania o de va riktigt bra grejer!!
Frgade en kille i baren o vips 30 minuter senare kom han me tv gubbar!!
Citera
2006-07-26, 15:47
Medlem
Citat:

vi hittade riktigt schyssta knappar drnere.. vad vi sg s va alla helt ppna inne p dance club mania med vad dom pysslade med
Citera
2006-07-26, 16:14
Medlem
dasshanss avatar
Citat:

Vilket hotell ska ni bo p?
Citera
2006-07-27, 15:32
Medlem
Fr oss blir det nog hotell Tedi eller hotell Jantra. Har inte riktigt bestmt oss n! Du/ni d??

Men hur mycket kostade E dr d? Och ska man liksom bara frga folk?
Citera
2006-07-27, 16:45
Medlem
AnonymaArnes avatar
:d

jag o polaren sitter o letar sissta minuten och sunnybeach har ju varit aktuellt s dom r spass ppna med snt dr =) lter ju skoj eftersom jag inte fr dricka alkohol s fr jag vl kpa E istlle om man hamnar dr
Citera
2006-07-29, 14:55
Medlem
mesmerizes avatar
Jag har hrt att taxichaffisarna dr sljer allt mjligt, och bara fr att en av dem slde konstiga e s betyder det inte att alla gr det. Testa och kp, det lr ju vara billigt som fan iaf.
Citera
2006-07-29, 16:36
Medlem
WeeMaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mesmerize
Jag har hrt att taxichaffisarna dr sljer allt mjligt, och bara fr att en av dem slde konstiga e s betyder det inte att alla gr det. Testa och kp, det lr ju vara billigt som fan iaf.

Det r dyrt som fan.
Citera
2006-07-31, 06:21
Bannlyst
Citat:
Fr oss blir det nog hotell Tedi eller hotell Jantra. Har inte riktigt bestmt oss n! Du/ni d??

Jag skulle tagit det andras hotellet.
Var sjlv dr nere i fjol hotellet var ingen hjdare men dock s var frukosten god om man orkar ta sig upp dvs.
Droger kan du som andra i trden nmt kpa av taxi snubbarna.
Citera
2006-07-31, 12:37
Medlem
dasshanss avatar
Citat:

Tedi eller Jantra hr med
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in