Citat:
Ursprungligen postat av
Brodrude
Dom har ju vatten annars med is och en citronskiva. Dom där alkoholfria har ju trotts allt jäkligt äcklig smak av någon anledning så dom är väldigt värdelösa som ersättare.
och är det 0.5 så riskerar du ju trotts allt att åka fast vid en kontroll lik förbannat. Det är bara alkisar som anser och tror annat men fakta är fakta. å ena sidan inte så allvarligt men som i mitt fall- med yrke där man måste visa på tillförlitlighet och en massa. Jag mister jobbet direkt om jag åker fast för en sång grej så då chansar jag aldrig för mitt jobb är mer värt. (bransch jag är på väg in i)
Annars finns ju alltid Taxi . blir ju inte dyrt om man går ut sällan utslaget på ett år jämfört som man festade förr för egen del. Värt det alla gånger.
Det finns inte en möjlighet att åka fast i en nykterhetskontroll om man har druckit alkoholfri öl på 0,5%.
Det är inte fysiskt möjligt att dricka så mycket som behövs för att nå den promillen.
Vilka alkoholfria öl är det du inte gillar? Markaden är enorm, en hyfsat stor butik har minst 5-6 sorter.