Citat:
Ursprungligen postat av
RAMMVOGEL
Det finns inte heller några vittnen eller någon kamera som visar att Amins påstådda "indrivare" av hans påstådda skuld skulle ha tagit sig in i Sagas port och lägenhet.
Har du ens lyssnat på rättegången eller läst FUP:en? Du verkar vara väldigt okunnig i ett ämne där du söker bekräftelse för din uppfattning hos andra mera kunniga och insatta skribenter.
Förstår att du har svårt att ta till dig att Amin har erkänt att han är en notorisk lögnare så varför skulle han tala sanning under rättegången i tingsrätten när han ljuger om det mesta som kan vara obekvämt för honom?
Amin kommer att åka på livstid även i HR och det är i ett fängelse han ska sitta och ruttna resten av sitt liv.
Jag håller med om att ingen kan bevisa att Amin besökte Sagas hem. Allt annat är spekulationer och antaganden, eller hur?
Jag har varit i domstol många gånger och har ofta bevittnat vad som händer där. Jag känner inte Amin och hans familj sedan tidigare, och vi kommer inte från samma land.
Jag tror inte att Amin ljuger, men åklagaren, som verkar vilja bygga sitt fall på osanningar och spekulationer, är förståelig.
Jag har mer än 10 frågor som jag vill ställa till åklagaren, och jag är övertygad om att de inte kan komma med ett enda bevis på en av dessa punkter.