Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
Fast nu avsågs tingsrättens dom som verkar vara styrd av känslor?
Så du
känner att när tingsrätten med beaktande av den solida tekniska bevisföringen dömer den korkade kaosnegern för mord så är de känslostyrda medan vilda fabler om gängkriminella som antagligen bara existerar i GM:s fantasier ska föreställa fakta ???
Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
Såg förresten på nyheterna att 22-åringen vill överklaga domen.
Man kan sammanfatta hans utsagor ganska enkelt :
"Det var inte jag !!! Och förresten var det inte meningen!!"
Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
Hur ställer du dig till att fallet baxas upp i hovrätten?
Slöseri med skattepengar .