Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
Borde inte det där tala emot honom som gärningsman?
Du skriver ju själv att han har aldrig behandlat henne illa eller utgjort en fara eller ett hot tidigare?
Något känns lurt här, har man verkligen försökt utreda möjligheten av alternativa gärningspersoner?
Tyvärr, har många PLÖTSLIGT flippat ut och utsatt någon nära. Det som hade varit av intresse är - hur gick hans tankar egentligen i tystnad - hur gick hans tankar innan dom ens träffade. Hur 'frisk' är han egentligen på en skala.. psykiskt. Det vill säga 'den tickande bomben'.
Jag känner personligen, kring all information kring fallet, att det är han som är gärningspersonen.
Vad får dig att tro att det kan vara någon annan utomstående?