• 1
  • 2
2023-04-28, 23:23
Med tanke på dagens hyfsat verklighetstrogna sexdockor så borde ju inte steget till att göra dom rörliga och mottagna för input av sin ägare ligga alltför långt borta. Både män som kvinnor bär på sexuella fantasier de inte alla gånger vågar leva ut tillsammans med sin partner. Att gå till prostituerade är inget som faller alla i smaken och är dessutom straffbart. Jag kan heller inte tänka mig att ett besök hos en prostituerad är någon vidare trevlig upplevelse då man måste känna sig som en idiot i efterhand.

Då är ju en avancerad AI-silikondocka som lyssnar till och lär sig hantera just dig på det vis du föredrar i så fall ett bättre val. Om vi bortser från möjligheten att dockan en dag känner sig som en utnyttjad prostituerad och sticker kniven i dig när du sover, så finns det en chans för alla att få det där sexet de inte riktigt vågar leva ut med sin partner.

Hur långt bort från en sådan verklighet tror ni vi kan vara?
Citera
2023-04-28, 23:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Med tanke på dagens hyfsat verklighetstrogna sexdockor så borde ju inte steget till att göra dom rörliga och mottagna för input av sin ägare ligga alltför långt borta. Både män som kvinnor bär på sexuella fantasier de inte alla gånger vågar leva ut tillsammans med sin partner. Att gå till prostituerade är inget som faller alla i smaken och är dessutom straffbart. Jag kan heller inte tänka mig att ett besök hos en prostituerad är någon vidare trevlig upplevelse då man måste känna sig som en idiot i efterhand.

Då är ju en avancerad AI-silikondocka som lyssnar till och lär sig hantera just dig på det vis du föredrar i så fall ett bättre val. Om vi bortser från möjligheten att dockan en dag känner sig som en utnyttjad prostituerad och sticker kniven i dig när du sover, så finns det en chans för alla att få det där sexet de inte riktigt vågar leva ut med sin partner.

Om 60-70 år kanske man kan knulla en verklighetstrogen kopia av Beoyncé.
Citera
2023-04-28, 23:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OneMinuteSilence
Om 60-70 år kanske man kan knulla en verklighetstrogen kopia av Beoyncé.
A small step for man. A gigant leap for mankind.
Citera
2023-04-29, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie

Vad baserar du det fetade på?
Man har kunnat gjort tämligen verklighetstrogna dockor under lång tid. Men att göra en docka är inte samma sak som att bygga en android som skall kunna röra sig verklighetstroget samt besitta AI. Det senare ligger långt in i framtiden.
Citera
2023-04-29, 00:31
Medlem
Kottkompotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
Vad baserar du det fetade på?
Man har kunnat gjort tämligen verklighetstrogna dockor under lång tid. Men att göra en docka är inte samma sak som att bygga en android som skall kunna röra sig verklighetstroget samt besitta AI. Det senare ligger långt in i framtiden.
Jag tror inte man ska underskatta porrindustrin, det är i viss mån den fruktansvärda tingesten som såg till att vi har telefoner med stora skärmar nu för tiden.
Och för den delen VHS, DVD och riktigt bra internet också, för den delen.

Det är helt sjukt hur nära till hands folk har att kolla på onaskligheter.
Inte för att jag är oskyldig, jag har varit dum i huvudet som alla andra män.
Men det är ganska depraverat, egentligen.
Citera
2023-04-29, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kottkompott
/../
Men det är ganska depraverat, egentligen.
Lite primitiva är vi.. Så fort det kommer en ny uppfinning så
1) Åh coolt..
2) Kan man knulla det?
Citera
2023-04-29, 00:47
Medlem
Kottkompotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -FelFelFel-
Lite primitiva är vi.. Så fort det kommer en ny uppfinning så
1) Åh coolt..
2) Kan man knulla det?
Jag kommer att tänka på sådana där maskiner som kan tugga ner motorcyklar och kylskåp till småflis.
Rolig tanke.
Citera
2023-04-29, 06:44
Medlem
OstermalmWeeknds avatar
Den politiskt så inflytelserika radikala fenimistiska rörelsen, kommer att med lagar och förbud i Sverige hindra en utveckling som i det svenska tablå-TV-fiktion-formatet "Äkta människor".

Det är en fiktionfantasi, skapad av manusmästaren hr Lars Lundstr*m, tidigt 2010-tal.

Storyline: Uti en nära alternativ framtid som i mångt ännu påminner om vårt nutida Sverige kommer familjer lr ensamstående kunna för en överkomlig slant (lån, avbetalning) köpa sig en hubot; en människolik robot, som kan sköta hushållsgöromål och mer.

Källa, svenska Wiki: https://sv.wikipedia.org/wiki/%C3%84kta_m%C3%A4nniskor

Om du är vuxen och inte sett "Äkta människor" så se till kolla in den på YouTube, lr var den ev. kan gå att hitta. Denna en gång i svensk stats-TV tablå-sända TV-serie finns förstås ej på SVT Play.

Vuxenfantasin "Äkta människor" ses av Vänstern, som kontrollerar Pubic Service och media, som "...misogyn, kvinnohatande och fascistisk".

OnT: Vi killgissar att det cirkus år 2050 kommer i såväl parlamentariskt demokratiska länder som i "odemokratiska" (som Värdegod svensk skall du här tänka "Ungern", "Polen") gå att köpa sig en liknande om än inte riktigt lika livsillusorisk hushållsassistent med USB-ladduttag i nacken.

Sverige, kommer ha Jämlikhetslagstiftning, som förbjuder hubotar. Tullen, kommer kolla inresande i nacken.
Senast redigerad av OstermalmWeeknd 2023-04-29 kl. 06:46.
Citera
2023-04-29, 06:50
Medlem
Folketstempels avatar
Varför måste en knulldocka vara en AI? Det sista man vill är att de talar till en, det märks vilka som aldrig knullat med riktiga kvinnor.
Citera
2023-04-29, 08:50
Medlem
SexgalenZombies avatar
Jag tror en bra sexdocka är långt borta. Materielen som finns idag är för känsliga, går sönder. Behövs nya material.

Däremot tror jag virtuella sexdockor kommer snart! Dvs figurer inuti skärmen.

En fotorealistisk kvinna, som man kan välja utseende och kurvor på själva. Eller låta slumpen avgöra. Som när man öppnar dörren hemma efter jobbet möter en med glada tillrop och frågor om arbetsdagen, från den stora skärmen i hallen. Hon är självklart iförd sexiga underkläder, och frågar snart om man vill titta på när hon tillfredställer sig själv, kanske kan vi göra det samtidigt föreslår hon med glitter i ögonen, ett busigt leende på munnen, med hes kåt röst.... Denna sällskapsbot kostar 299 kr i månaden om man binder upp sig på 24 månader!
Citera
2023-04-29, 08:52
Medlem
Folketstempels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SexgalenZombie
Jag tror en bra sexdocka är långt borta. Materielen som finns idag är för känsliga, går sönder. Behövs nya material.

Däremot tror jag virtuella sexdockor kommer snart! Dvs figurer inuti skärmen.

En fotorealistisk kvinna, som man kan välja utseende och kurvor på själva. Eller låta slumpen avgöra. Som när man öppnar dörren hemma efter jobbet möter en med glada tillrop och frågor om arbetsdagen, från den stora skärmen i hallen. Hon är självklart iförd sexiga underkläder, och frågar snart om man vill titta på när hon tillfredställer sig själv, kanske kan vi göra det samtidigt föreslår hon med glitter i ögonen, ett busigt leende på munnen, med hes kåt röst.... Denna sällskapsbot kostar 299 kr i månaden om man binder upp sig på 24 månader!

Meta, Nya Facebook för folk utan vänner.
Vi får se, hittills är det dött på den fronten.
Citera
2023-04-29, 10:50
Avstängd
Grisus-Kristuss avatar
Jag skulle vilja ha en robot familj där jag kan få vara en elak pappa som misshandlar och våldtar.
Lagligt.

När blir det tillgängligt?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här