Flashback bygger pepparkakshus!
2023-05-02, 13:09
Medlem
gofigurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Du ser Malin Axelsson som "streetsmart"?!

Jag utgår från att nån rättrådig person nu tar kontakt med Arken Spa o Konferens och informerar dem om att de har utsatts för en scam.

Nu är det dags att Malin Axelsson i sin tur lämnar tillbaka de pengar hon genom sitt bedrägliga beteende lurat till sig av Arken! Maken till fräckhet och lögnaktighet får man leta efter!

Ja streetsmart.
Vad kallar du någon som får gratis knull i tre timmar med gratis hotellrum genom att bluffa receptionisten rakt i ansiktet?
Innan dess har Malin bluffat sina erfarna cyniska poliskolloger under lång tid och fintat upp dom på läktaren?

Köttets lusta har fått sitt och det kändes skönt. Alla nöjda.
Citera
2023-05-02, 17:34
Medlem
JazzinForBlueJeans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Z.Topelius
Bild på subban?

Ja, det måste ju finnas nån bild därute.......
Citera
2023-05-02, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gofigur
Ja streetsmart.
Vad kallar du någon som får gratis knull i tre timmar med gratis hotellrum genom att bluffa receptionisten rakt i ansiktet?
Innan dess har Malin bluffat sina erfarna cyniska poliskolloger under lång tid och fintat upp dom på läktaren?

Köttets lusta har fått sitt och det kändes skönt. Alla nöjda.
Knappast.
Det finns de i Sverige som är av den uppfattningen att en svensk poliskvinna inte öht skall vara i [sam-]lag med en brottsling.
Den här svenska poliskvinnan visar sig vara moraliskt och juridiskt totalt genomrutten. En skam för Polisen som myndighet, en skam för Sverige.

Hoppas nu att barn och make snarast markerar mot Malin Axelsson och avsäger sig all fortsatt kontakt med detta vider.
Tack på förhand!
Citera
2023-05-02, 19:27
Medlem
Agphyss avatar
Inte den sista polisen heller, det finns mer där ute som hjälper kriminella.
Citera
2023-05-05, 02:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barndomen
Tofspolisen slår till igen!

Kvinnor får kåtslag av kriminella slödder.
Haha i just den här miljön och myndigheten är det faktiskt männen som strular till det oftast. Jag känner till några fall där snutar som identifierar sig korrekt som män ligger med kriminella korrekt identifierade kvinnor. 3 st fall för att vara exakt. 0 åt andra hållet. Och det är bara dom jag känner till. Samtliga män dessutom gifta så det är en affär som är hemlig. Om det pågår utpressning har jag ingen aning om men det är nog inte helt enligt arbetsbeskrivning heller. En av fruntimmerna är helt loss på allvar och är väldigt beräknande/kakylerande. Å det är bara vad jag som förredetting känner till utan att vara kvar i gemet fortfarande.
Citera
2023-05-05, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ytmamz
Haha oväntat. Skulle aldrig hända i godtrogna Sverige att korruption finns

Ge polisen större befogenheter att avlyssna snabbt!
Citera
2023-05-05, 11:26
Medlem
Har domen kommit?
Citera
2023-06-06, 16:27
Medlem
Man får nog på goda grunder anta att informationsutbytet gått åt båda hållen.
Citera
2023-07-07, 08:36
Medlem
Malin jobbar nu som chef på SÄS i Borås, dialysen, med tillgång till skyddad info för patienter och anställda.

https://www.bt.se/boras/ex-polis-mis...u-chef-pa-sas/

Malin kan även hittas på match.com, under synonymen "mallan", Göteborg 43 år, hon är snart 44, på tisdag enligt Mrkoll, om bilder önskas.
Citera
2023-07-07, 08:45
Medlem
Gubben har dragit
Citera
2023-07-07, 10:21
Medlem
Svantevits avatar
Hur har hon fått det jobbet? Kollade de inte hennes referenser? Uppseendeväckande att en gravt illojal person får ett sådant chefsjobb.

Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Man får nog på goda grunder anta att informationsutbytet gått åt båda hållen.
Nja, den kriminelle har nog lite mer att förlora på om sådant informationsutbyte kommer fram. Torde väl bli nackskott eller värre för honom då.
Citera
2023-07-14, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svantevit
Hur har hon fått det jobbet? Kollade de inte hennes referenser? Uppseendeväckande att en gravt illojal person får ett sådant chefsjobb.

Om jag förstått artikeln rätt så slutade hon självmant innan allt uppmärksammades/blev offentligt, när polisen fortfarande inte fick prata om det.

Blir kanske svårt att svara ärligt på ett sådant samtal då
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in