Citat:
Det hade varit till stor hjälp att få läsa din artikel. Om du kan länka den.På sociala medier.. Men det är efter att det ens kom upp i tidningen har jag sagt..
Du har ju noll koll, för jag har förklarat för dig hela jävla händelseförloppet från början till idag..
Det fanns inga rasistiska kommentarer riktade mot honom, innan media la upp honom i tidningen så att alla skulle kunna godhetsknarka... Absolut noll... Det var ingen som hade kallat honom för något..
Och sen har dom suttit där resterande tid och kallat folk för rassar...
När såg du senast en vit människa få hjälp med något sånt? Det hade dom aldrig fått. Och speciellt inte utav dem.. För i deras värld så händer det inte för att han var utanför affären under jävligt dålig timing, utan där händer allting för att Svenskar tydligen skulle vara rassar..
Du har ju noll koll, för jag har förklarat för dig hela jävla händelseförloppet från början till idag..
Det fanns inga rasistiska kommentarer riktade mot honom, innan media la upp honom i tidningen så att alla skulle kunna godhetsknarka... Absolut noll... Det var ingen som hade kallat honom för något..
Och sen har dom suttit där resterande tid och kallat folk för rassar...
När såg du senast en vit människa få hjälp med något sånt? Det hade dom aldrig fått. Och speciellt inte utav dem.. För i deras värld så händer det inte för att han var utanför affären under jävligt dålig timing, utan där händer allting för att Svenskar tydligen skulle vara rassar..
Vita människor i Sverige får hjälp från vaggan till graven. Nu senast 70 miljarder utbetalt i elstöd. Ingenstans i världen får människor så mkt stöd som i de skandinaviska länderna. Att vara född i Sverige är som att vinna högsta vinsten på lotteri. Men så finns det så klart olyckliga omständigheter. Sjukdom, missbruk och annat som leder till socialt utanförskap och taskig tillvaro. Så visst finns det många svenskar som har det svårt. Framförallt hemlösa. Men det skrivs ju mkt om dem för att väcka opinion. Tex i Sydsvenskan har det varit mkt om det. Så Sverige är inte perfekt. Tror att det är bättre i lyckliga Finland och även Danmark. Gnatt!