2023-04-25, 17:01
Medlem
Mingla101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tequilasunrise123
Varför skulle de? Personen i fråga har inga politiska uppdrag från SD, hon är endast medlem i partiet. Ska S be om ursäkt varje gång en medlem i Malmö uttrycker sig antisemitiskt?

Jag tänkte mer om twitterkontot är legit, min första tanke var att det mycket väl kan vara ett trollkonto då det inte är registrerat på twitter dvs saknar "bock". Vet vi med säkerhet att det inte är det och att hon är/har varit medlem i partiet då ?
Citera
2023-04-25, 17:02
Citat:
Hela den här killens Twitterprofil handlar enbart om artiklar från Anders Lindberg. Betyder det då att Afronbladet önskar massdöd åt SDare och vill se "deras döda vita ögon"? Ska S ta ansvar varje gång en medlem i Malmö uttrycker sig antisemitiskt?

https://twitter.com/maxwelljordanx/s...17416377475082

Dålig liknelse. S skulle kanske utesluta en medlem som ägnar sig åt antisemitism om det kom till deras kännedom, vad vet jag.
Citera
2023-04-25, 17:04
Medlem
Mingla101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av countolaf
SD om hatet mot Murhaf som säljer majblommor: "Helt oacceptabelt" (Youtube).

Många tack! Ja då verkar det som att den här Eva var medlem i partiet.
Jävligt tråkigt att en kärring i hennes ålder kan uttrycka sig så vidrigt..
Som mångårig SD anhängare skäms jag för henne
Citera
2023-04-25, 17:08
Medlem
tequilasunrise123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mingla101
Jag tänkte mer om twitterkontot är legit, min första tanke var att det mycket väl kan vara ett trollkonto då det inte är registrerat på twitter dvs saknar "bock". Vet vi med säkerhet att det inte är det och att hon är/har varit medlem i partiet då ?
Tycker inte SD ska uttala sig alls om detta, då det inte angår partiet vad en enskild random individ på Twitter har skrivit. Bara ett försök till politiskt hit-job från vänstern som vanligt, SD bör inte bli fintade av detta och spela i deras händer.
Senast redigerad av tequilasunrise123 2023-04-25 kl. 17:10.
Citera
2023-04-25, 17:10
Medlem
Citat:
Dålig liknelse. S skulle kanske utesluta en medlem som ägnar sig åt antisemitism om det kom till deras kännedom, vad vet jag.
Varför dålig liknelse? Båda är random personer på Twitter med noll politiska uppdrag. Yeah, right att de skulle. Ttta i sossestyrda Malmö, blir en del att utesluta. De utesluter liksom inte ens gängkriminella, tvärtom, de samarbetar med dem. Varför tror du de skulle utesluta vanliga medlemmar som uttalar sig antisemitiskt?
Senast redigerad av tequilasunrise123 2023-04-25 kl. 17:13.
Citera
2023-04-25, 17:10
Sverige är fan skämmigt.
Citera
2023-04-25, 17:11
Citat:
Ursprungligen postat av Mingla101
Många tack! Ja då verkar det som att den här Eva var medlem i partiet.
Jävligt tråkigt att en kärring i hennes ålder kan uttrycka sig så vidrigt..
Som mångårig SD anhängare skäms jag för henne

Hon har till och med lagt upp en bild på hennes SD-medlemskap på Twitter: Bild.

Men nej, hon har så klart inget som helst med SD att göra, inte ens när hon valkampanjar för dem:

Bild 1.
Bild 2.
Bild 3.

Nädå, ingen SD:are här inte, bara en random botoxkärring. Cirkulera.
Citera
2023-04-25, 17:12
Medlem
Mingla101s avatar
Citat:
Tycker inte SD ska uttala sig alls om dettaz då det inte angår partiet vad en enskild random individ på Twitter har skrivit. Bara ett försök till politiskt hit-job från vänstern som vanligt, SD bör inte bli fintade av detta och spela i deras händer.

Ja egentligen.. En sak om hon varit politiskt aktiv men bara som medlem.. Kan inte minnas att jag läst om att ngt liknande skett annat parti.
Citera
2023-04-25, 17:15
Medlem
Citat:

Men nej, hon har så klart inget som helst med SD att göra, inte ens när hon valkampanjar för dem:

Bild 1.
Bild 2.
Bild 3.

Hon är absolut SDare, precis som miljontals andra. Däremot har hon inga politiska uppdrag av partiet.

Ska S be om ursäkt varje gång en medlem i Malmö uttrycker antisemitiskt anser du?
Citera
2023-04-25, 17:18
Citat:
Hon är absolut SDare, precis som miljontals andra. Däremot har hon inga politiska uppdrag av partiet.

Ska S be om ursäkt varje gång en medlem i Malmö uttrycker antisemitiskt anser du?

Som jag skrev tidigare så kan de utesluta medlemmar om deras uppförande leder till dålig publicitet. Ditt exempel med Aftonbladet och gängkriminella blir jag inte klok på.
Citera
2023-04-25, 17:18
Medlem
Mingla101s avatar
Citat:

Bild 1.
Bild 2.
Bild 3.

Det jag menar är att vem som helst kan bli medlem i vilket parti som helst. Och partiet (vilket det nu må vara) kan ju inte veta hur den personen sen uttrycker sig på sociala medier..
Varför ser du inga media drev om Sosse politiker som uttrycker sig grovt antisemitiskt eller islamistiskt ?
Förutom några korta notiser så passerar det eftersom intresset från etablissemanget inte finns där, bit inte den hand som vill föda en
Citera
2023-04-25, 17:20
Medlem
DenlysandeJarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Tack.

Här är tweetsen. Den ena "rasistiska" kommentaren var alltså att han sålt till alla sina släktingar i Sverige.

https://twitter.com/AnnikalangaY/sta...475009/photo/1

Herregud det var väl inte så farligt? Jag håller med det hade varit trevligare om det varit en liten svensk kille som gjort detta, helt ärligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in