2023-04-26, 15:08
Medlem
CHALLETVAERVIGGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av X3tream
Han är smart och outsourcar marknadsföring eftersom han bara är 11 år, genialiskt. Mera sådana i landet, utvisa 99,9% av flashbackarna som är odugliga.

Inte smart, utnyttjad i politiskt syfte av Islamist

https://twitter.com/plainviewlegacy/status/1651131615106543618?s=46&t=4Q9UMEcW8AvWkCn-mlk7Pg
Citera
2023-04-26, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Proggrogg
Kan du inte hålla två tankar i huvet samtidigt?:

1, kul för pojken

och

2, politisk aktivism

Varför attackerar ni pojken och kallar honom n-ordet då?
Citera
2023-04-26, 15:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Dittling
Märkligt system.

Det betyder att folk bara sätter pengar på någons konto, och denne någon behöver inte göra ett skvatt, utan får % på vad folk sätter in på just dennes konto.
Personalen på majblomman får göra hela jobbet.

Att det här kallas för att sälja majblommor övergår mitt förstånd.
Medhåll.
Jag har dock förståelse för att försäljningen allt mer flyttar ut på nätet, då flertalet barn har blivit rånade när de sålt sina blommor de senaste åren.
Citera
2023-04-26, 15:10
Medlem
X3treams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CHALLETVAERVIGG
Inte smart, utnyttjad i politiskt syfte av Islamist

https://twitter.com/plainviewlegacy/status/1651131615106543618?s=46&t=4Q9UMEcW8AvWkCn-mlk7Pg

Du utnyttjas varje dag, dig kallar vi nyttig idiot. Så låt ungen bli utnyttjad och tjäna miljoner. Du blir utnyttjad och tjänar 0.
Citera
Medlem
buhbyes avatar
Citat:
Exakt, smart, han visste hur man styr de patetiska svenskarna, så han får massmedial uppmärksamhet. Svenskarna är patetiska, flashbackare värdelösa, nu gäller det inte alla, bara 99,9%.

Han drar in över 4 miljoner på ett par dagar, hur mycket har du dragit in de senaste 2 dagarna? Du kanske ska gå en kurs hos 11 åringen, hör med särvux om du får en sådan kurs betald.

Kanske ska lära mig att böla och spela offer över minsta lilla då? Boohoooo.. Oj oj oj... Mamma dom är dumma mot mig även fast jag våldtog bara för att det är så skoj?

Nej just det, det är inte så som jag någonsin tänkt eller råkar vara uppfostrad. Det är enbart ni patetiska vänster lort som vill bli behandlade som att ni är flickor. Behöver inte och vill inte bli behandlad som en känslig liten flicka så..
Senast redigerad av buhbye 2023-04-26 kl. 15:13.
Citera
Medlem
Han tituleras nu ”Rikshjälte” av Sveriges Radios journalist!

Borde han nu inte adlas av Knugen? Valet av Adelsvapen hade varit givet!
Citera
2023-04-26, 15:11
Medlem
Herr.Dittlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Medhåll.
Jag har dock förståelse för att försäljningen allt mer flyttar ut på nätet, då flertalet barn har blivit rånade när de sålt sina blommor de senaste åren.
Visst katten.
det Sverige jag minns är det bara skärvor av numera.

Men återigen, säljinsatsen hade haft något värde om säljaren åtminstone själv packat och adresserat försändelserna, men inte ens det gör dom.
Citera
2023-04-26, 15:13
Medlem
CHALLETVAERVIGGs avatar
Citat:
Du utnyttjas varje dag, dig kallar vi nyttig idiot. Så låt ungen bli utnyttjad och tjäna miljoner. Du blir utnyttjad och tjänar 0.

ordet var ”smart”
Citera
2023-04-26, 15:13
Medlem
L3nn4rts avatar
[quote=MelkerD|84255910]En fantastisk historia. Men är det möjligt? Hur vär sig grabben åt?

Citat:
När SVT träffade Murhaf på måndagseftermiddagen hade han sålt majblommor för 245 000 kronor. Senare på kvällen var siffran uppe i 360 000 kronor. Hör mer i videoklippet/QUOTE]

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/skane/murhaf-i-glimakra-har-salt-majblommor-for-200-000-kronor
Bra jobbat!

Hoppas föräldrarna också inser att det lönar sig att arbeta.
Citera
2023-04-26, 15:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CHALLETVAERVIGG
Majblommans riksförbund transparens

Generalsekreterarens lön är 66 000 kr i månaden. Totalt 15 anställda. Majblomman står för resor, kost och logi för dessa i tjänsten.

https://majblomman.se/wp-content/uploads/2021/09/Årsredogörelse-Majblomman-2020_lågupplöst.pdf
Vet du var man kan se vilka organisationer och projekt som får del av pengarna (förutom privatpersoner)?
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Dittling
Visst katten.
det Sverige jag minns är det bara skärvor av numera.

Men återigen, säljinsatsen hade haft något värde om säljaren åtminstone själv packat och adresserat försändelserna, men inte ens det gör dom.
Men de får procent på försäljningen (+dricks) ändå.
Senast redigerad av Pripps3.5 2023-04-26 kl. 15:25.
Citera
2023-04-26, 15:17
Medlem
X3treams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buhbye
Kanske ska lära mig att böla och spela offer över minsta lilla då? Boohoooo.. Oj oj oj... Mamma dom är dumma mot mig även fast jag våldtog bara för att det är så skoj?

Nej just det, det är inte så som jag någonsin tänkt eller råkar vara uppfostrad. Det är enbart ni patetiska vänster lort som vill bli behandlade som att ni är flickor. Behöver inte och vill inte bli behandlad som en känslig liten flicka så..

Var en stark man och attackera en 11 åring, visa att du är en riktig man och fortsätt med det, vilken del av världen gör de så? ja just det, hehe. Du är värdelös.
Citera
2023-04-26, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skn88
1.6 miljoner nu, fantastiskt!

Stackars oss när ungarna kommer nästa år och ska attack-sälja dessa blommor ihop om att bli rika. Hade själv gjort det när man var ung.

Undrar om Maggan kommer tycka det är häftigt och betala skatt eller kommer tycka synd om han?

Jag förstår inte varför hon inte betalar för hela hans kostnad i Sverige, hans skolgång, sjukvård, randvård. Dessutom kan han och allla hans stackars kusiner bo hos henne.

Jag vill inte betala en enda krona för att han och släkten ska vara i Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in