Citat:
Ursprungligen postat av
Bertil85
Knns som ngot cajp kan brja fixa. baconmajonns r gott det med.
Har du ngot annan vinger n ppelcidervinger?
Det r ju det som r lite spnnande och syftet med trden att det finns" massor" av versioner, varianter av baconjam. Balsamvinger, rdvinsvinger eller rdvin kanske skulle funka
Recepten fr baconjam r med ganska stor sannolikhet myntat i usa och d kan defintivt rkna med olika modeller
Baconjam passar till tex :
Citat:
varma kex
placera ovanp en rund eller kil uppvrmd Brie- eller Camembert-ost (s otroligt)
.toast
gg
ngade eller sauterade grnsaker
Pannkakor
BLT
Grillade ostsmrgsar
hamburgare (jag menar... OMG!!!)
pierogis och s mycket mer!
Caj P ? Ja allts nog finns det helfabrikat alltid om man vill leta lite lite p Baconjam.
Skillnaden r vl som bekant alltid dag som natt att gra det sjlv istllet fr att f en betydligt bttre smak, men kanske tillrckligt god p burk eller plastflaska men lngt ifrn hemlagat
Men har man sin favorit- kpta -bbq- ss som r ganska mycket bk gra till hemma kan man tycka och istllet fr att ta genvgen att kpa den, s kanske man behver bara tillstta lk och bacon och lite annat fr att f till sig en annan version av baconjam
Men i grund och botten fr man ju en mycket trevligare smak med egentligen alla tillbehr till burgare som tar lite tid p sig att gra eller inte alls. Dvs ketchup senap gr man ju inte liksom
Jag frvntar mig inte att flashback publiken har testet det till stor del och s mycket mer ;-) men tyckte det var kul att skapa trden iaf .. s den finns