Ja det kan väl skett på en hotellbar. Men eftersom det skett på samma hotell tror jag inte att det rör sig om att första gången var han där på en privat resa, andra gången med laget.
I teorin kan väl han och hans flickvän mötts upp på en hotellbar i ett annat hotell än där laget bor, men jag tror det är att krångla till det.
Nej det vore långsökt. Min tanke är att spelaren isf är baserad i Stockholmsområdet och varit där privat båda tillfällena
Om du läst artikeln så framgår det att spelaren lirat internationellt så det är alltså inte Edvardsen
Nu måste ju inte internationellt spel betyda att han spelat i en utländsk klubb, det kan lika gärna betyda matcher med till exempel djurgården i conference league. Är dock inte Edvardsen eftersom han är i startelvan idag, Asoro kanske?
Blåvitt spåret var en dålig gissning från början men för de som inte kunnat avfärda den än så kan de det nu eftersom de nämnda spelarna i tråden finns med i startelvan.
Nu måste ju inte internationellt spel betyda att han spelat i en utländsk klubb, det kan lika gärna betyda matcher med till exempel djurgården i conference league. Är dock inte Edvardsen eftersom han är i startelvan idag, Asoro kanske?
Asoro är på bänken.
Den som ligger närmast till hands i DIF är kanske Schüller.
Ni är ju för jävla roliga i era spekulationer. Ni tror alltså att det är en spelare i Blåvitt bara för att de bodde på hotell i Stockholm lördag-söndag inför match. Bodde de på hotell där i december också eller?
Deras trupp till dagens match är släppt och där saknas ingen spelare av disciplinära skäl eller liknande, något de gjort om en spelare hade anhållits igår.
Det är inte någon spelare i Blåvitt. Mer troligt en av Stockholmsklubbarna.
Fast personen är inte längre anhållen ska tilläggas.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!