Citat:
För det första är det absurt att dra paralleller mellan misshandel och allvarliga brott som våldtäkt eller pedofili, och för det andra är jag inte omkring lika många våldtäktsmän eller pedofiler i min omgivning som du har varit så jag har inte egentligen behövt hamna i liknande moraliska dilemman som du.
Citat:
1) Om en fotbollsspelare uppträder ödmjukt och vänligt emot sin omgivning och sitt team, så betyder det inte att han absolut måste sakna mörka sidor. Det du har upplevt är ju enbart DIN BILD utav honom. Du är inte en kvinna i relation med äcklet, och som utsatts för misshandel vid minst två olika tillfällen under ett brett tidsperspektiv.
2) Vem som är barnslig kan diskuteras, och i mina ögon ser jag öht bara en viss "Azizok" som dels är Bajenhatare, och som dessutom försvarar den dryga kvinnomisshandlaren Mohanad Jeahze.
Otroligt klumpigt utav MJ att på detta sätt få DC United att nu riva hans kontrakt p.g.a. de inträffade misshandelsfallen.
2) Vem som är barnslig kan diskuteras, och i mina ögon ser jag öht bara en viss "Azizok" som dels är Bajenhatare, och som dessutom försvarar den dryga kvinnomisshandlaren Mohanad Jeahze.
Otroligt klumpigt utav MJ att på detta sätt få DC United att nu riva hans kontrakt p.g.a. de inträffade misshandelsfallen.
Ah, jag ser att du har tagit dig friheten att döma en person baserat på en enda aspekt av deras liv. Verkligen imponerande. Men du har såklart rätt, det är ju inte som att människor kan vara komplexa varelser med både bra och dåliga sidor. Nej, vi borde bara döma dem för deras sämre handlingar och ignorera allt annat. Inget utrymme för positiva sidor. I så fall undrar jag vad för olycksfall i ditt liv ledde till ditt cyniska och hatiska beteende idag?
Förresten, jag är helt övertygad om att din inblick i den här fotbollsspelarens liv är mycket mer omfattande än hans egna partners, så varför skulle du ens ta deras ord på det? Vad spelar det för roll, låt oss bara dra våra egna slutsatser utan någon riktig förståelse av situationen.
Och "som dels är Bajenhatare", nej, mer att jag anser att ni bajenfans är sinnesrubbade fanatiker helt enkelt. Har inte stött på värre supporters.
Senast redigerad av Azizok 2023-04-29 kl. 13:17.
Senast redigerad av Azizok 2023-04-29 kl. 13:17.