2023-04-29, 13:02
Medlem
Azizoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Mysigt att du kommer in och försvarar idioten. Vilka andra brott tycker du är okej att begå för personer som du har spelat fotboll med tidigare? Våldtäkt, pedofili?

För det första är det absurt att dra paralleller mellan misshandel och allvarliga brott som våldtäkt eller pedofili, och för det andra är jag inte omkring lika många våldtäktsmän eller pedofiler i min omgivning som du har varit så jag har inte egentligen behövt hamna i liknande moraliska dilemman som du.

Citat:
Ursprungligen postat av LeBronThurman
1) Om en fotbollsspelare uppträder ödmjukt och vänligt emot sin omgivning och sitt team, så betyder det inte att han absolut måste sakna mörka sidor. Det du har upplevt är ju enbart DIN BILD utav honom. Du är inte en kvinna i relation med äcklet, och som utsatts för misshandel vid minst två olika tillfällen under ett brett tidsperspektiv.

2) Vem som är barnslig kan diskuteras, och i mina ögon ser jag öht bara en viss "Azizok" som dels är Bajenhatare, och som dessutom försvarar den dryga kvinnomisshandlaren Mohanad Jeahze.
Otroligt klumpigt utav MJ att på detta sätt få DC United att nu riva hans kontrakt p.g.a. de inträffade misshandelsfallen.

Ah, jag ser att du har tagit dig friheten att döma en person baserat på en enda aspekt av deras liv. Verkligen imponerande. Men du har såklart rätt, det är ju inte som att människor kan vara komplexa varelser med både bra och dåliga sidor. Nej, vi borde bara döma dem för deras sämre handlingar och ignorera allt annat. Inget utrymme för positiva sidor. I så fall undrar jag vad för olycksfall i ditt liv ledde till ditt cyniska och hatiska beteende idag?

Förresten, jag är helt övertygad om att din inblick i den här fotbollsspelarens liv är mycket mer omfattande än hans egna partners, så varför skulle du ens ta deras ord på det? Vad spelar det för roll, låt oss bara dra våra egna slutsatser utan någon riktig förståelse av situationen.

Och "som dels är Bajenhatare", nej, mer att jag anser att ni bajenfans är sinnesrubbade fanatiker helt enkelt. Har inte stött på värre supporters.
Senast redigerad av Azizok 2023-04-29 kl. 13:17.
Citera
2023-04-29, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azizok
För det första är det absurt att dra paralleller mellan misshandel och allvarliga brott som våldtäkt eller pedofili, och för det andra är jag inte omkring lika många våldtäktsmän eller pedofiler i min omgivning som du har varit så jag har inte egentligen behövt hamna i liknande moraliska dilemman som du.

Ah, jag ser att du har tagit dig friheten att döma en person baserat på en enda aspekt av deras liv. Verkligen imponerande. Men du har såklart rätt, det är ju inte som att människor kan vara komplexa varelser med både bra och dåliga sidor. Nej, vi borde bara döma dem för deras sämre handlingar och ignorera allt annat. Inget utrymme för positiva sidor. I så fall undrar jag vad för olycksfall i ditt liv ledde till ditt cyniska och hatiska beteende idag?

Förresten, jag är helt övertygad om att din inblick i den här fotbollsspelarens liv är mycket mer omfattande än hans egna partners, så varför skulle du ens ta deras ord på det? Vad spelar det för roll, låt oss bara dra våra egna slutsatser utan någon riktig förståelse av situationen.

Och "som dels är Bajenhatare", nej, mer att jag anser att ni bajenfans är sinnesrubbade fanatiker helt enkelt. Har inte stött på värre supporters.
Hustrumisshandel är i allra högsta grad jämförbart med våldtäkt vilket alla normalbegåvade inser, därav reaktionerna i den här tråden.
Citera
2023-04-29, 17:11
Medlem
LeBronThurmans avatar
Geigerzehler bemöter Azizoks inlägg på nytt:
Citat:
Hustrumisshandel är i allra högsta grad jämförbart med våldtäkt vilket alla normalbegåvade inser, därav reaktionerna i den här tråden.
Kärnan i dina inlägg kan inte förstås utav någon som inte har hängt med i att lagstiftningen för våldtäkt har förändrats bl.a. även iom införandet utav ovarsam våldtäkt.
Du och jag är helt rätt ute i det här sammanhanget!👍🏼
När personer som Azizok har en annan åsikt, så kan vi enbart beklaga att det ju tyvärr finns sådana individer i en mångfald av länder, precis som här i Sverige.
Ha en bra Valborgshelg på dig, och känn dig trygg i dina åsikter om när vidrig hantering utav partners förekommer i relationer.
Citera
2023-04-29, 17:19
Medlem
Azizoks avatar
Citat:
Hustrumisshandel är i allra högsta grad jämförbart med våldtäkt

Sa du inte också pedofili? Men det kanske inte passar in i ditt enkelspåriga resonemang om att alla brott är likvärdiga.

Hur som helst, de har sin egna skala av allvarlighet och påverkan på offret. Våldtäkt är mer allvarligt. Det du påstår är jämförbart vidhölls endast av er med sluttande skallar och ofullkomliga mentala förmågor.

Citat:
vilket alla utvecklingsstörda inser

m.a.o. rasisterna som ovillkorligen hatar invandrare, och griniga hammarbyfans.
Citera
2023-04-30, 16:32
Medlem
MacClannoughs avatar
https://youtu.be/IXli_SvGrIw

Svensk spelare blev häktad - nu försatt på fri fot

https://www.fotbollskanalen.se/sveri...tt-pa-fri-fot/

Samma kille väl?
Senast redigerad av MacClannough 2023-04-30 kl. 16:35.
Citera
2023-04-30, 20:07
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sprutnik
Varför skulle dessa bo på ett hotell i sin hemstad?
Därför att klubben inte lyckats att ordna ett boende och har gott om pengar att låta sina spelare bo på hotell. Eventuellt att de har en sponsor i hotellbranschen.
Citera
2023-05-01, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azizok
Jag har spelat fotboll med personen ifråga tidigare och upplevt honom som mycket ödmjuk och vänlig mot alla i sin omgivning. Ni Hammarbyfans borde upphöra med sådana barnsliga uttalanden bara för att han ville lämna er skitklubb och låtit detta färga ert oskäliga och sinnesrubbade hat
Jag är inte hammarbyfan fyi och står fast vid min åsikt 😊
Citera
2023-05-12, 15:26
Medlem
eternussermos avatar
Nedlagt

https://www.expressen.se/sport/fotbo...are-laggs-ner/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto